Napadlo ma načať novú tému, a to riešenie zastávky Štúrovo námestie po vybudovaní Auparku (nemohol by sa volať ináč? Aupark je vyslovene bratislavský miestny názov). V projekte, ktorý je aj na oficiálnych žilinských stránkach, bolo navrhnuté premostenie Veľkej okružnej, takže by sa chodci dostali z Auparku nadchodom priamo na Bulvár. Nedávno som tuším v Žilinskom večerníku videl, že tá časť ponad Veľkú okružnú tam nebude a vyzerá to tak, že sa cez ňu bude aj naďalej prechádzať po priechodoch. Istá skupina architektov vraj navrhla, aby sa cesta zapustila pod úroveň Štúrovho námestia a Bulváru a tak sa spojilo Štúrovo námestie s Bulvárom pre peších v jednej úrovni. Toto by sa mi celkom pozdávalo. Dokonca by to podľa mňa umožnilo urobiť vjazd do podzemného parkoviska aj z Veľkej okružnej, čo by bolo lepšie, ako navrhovaný vjazd medzi Domom odborov a Sociálnou poisťovňou. Celé je to podľa mňa opäť o tom, aké podmienky dokáže mesto vyjednať s investorom.
Jozef
Ja si myslím, že pri výstavbe nových trolejbusových tratí prichádza do úvahy Bánová a Nový cintorín, a potom Športová. Lidl sa rýchlo rozbehol s tým pozemkom, ale zostal stáť. Ja som mal v ruke aj projektovú dokumentáciu, kde bol ten kruháčik nakreslený. Bol by som radšej, keby trať zašla pred Lidl, bola by využívaná pravidelne. Na Športovú nie je ďaleko, ale tam by bola zastávka využívaná len občasne. Predpokladám však, že primátor by to natiahol asi na tú Športovú. Ešte si myslím, že tie hypermarkety by nemali ryžovať na obyvateľoch a zisky odvláčať do Nemecka (a inde), ale by mali urobiť aj niečo pre mesto.