Napadlo ma načať novú tému, a to riešenie zastávky Štúrovo námestie po vybudovaní Auparku (nemohol by sa volať ináč? Aupark je vyslovene bratislavský miestny názov). V projekte, ktorý je aj na oficiálnych žilinských stránkach, bolo navrhnuté premostenie Veľkej okružnej, takže by sa chodci dostali z Auparku nadchodom priamo na Bulvár. Nedávno som tuším v Žilinskom večerníku videl, že tá časť ponad Veľkú okružnú tam nebude a vyzerá to tak, že sa cez ňu bude aj naďalej prechádzať po priechodoch. Istá skupina architektov vraj navrhla, aby sa cesta zapustila pod úroveň Štúrovho námestia a Bulváru a tak sa spojilo Štúrovo námestie s Bulvárom pre peších v jednej úrovni. Toto by sa mi celkom pozdávalo. Dokonca by to podľa mňa umožnilo urobiť vjazd do podzemného parkoviska aj z Veľkej okružnej, čo by bolo lepšie, ako navrhovaný vjazd medzi Domom odborov a Sociálnou poisťovňou. Celé je to podľa mňa opäť o tom, aké podmienky dokáže mesto vyjednať s investorom.
Miro
Celé je to podľa mňa o tom, že Kórejcom bola sľúbená štvorprúdovka až po fabriku a najlacnejším riešením je rozšírenie cesty cez Strážov. V tejto súvislosti ma zaujal uvádzaný termín výstavby 01/2006-12/2007