Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jozef #2025:
bolo by to fajn, keby to vyhlbili a spravili nadchod, ved tadial chodieva vzdy vela ludi, zo Sturoveho nam. na Bulvar, len potom budem zvedavy, ako to poriesia so zastavkami mhd...
Reply on: zoZa #2026:

Ja si na ňu pamätám, bola to stará Karosa. Videl som ju na Ul. Vysokoškolákov. Kade presne po meste chodila to neviem. V tomto roku si dám však na ňu pozor.
Reply on: Jozef #2023:
no to je jasne, tusim ked ho zapozicali minule, tak jazdil zadarmo.., bola to stara karosa.., nemala tato linka cislo, ale myslim, ze v predu mala napisane NAY
Reply on: zoZa #2021:

Hĺbenie Komenského už nemalo byť. Ja som to videl v Paríži, keď sme išli okolo Seiny, že sme podbehli ulicu, ktorá išla z ľavej strany na most cez rieku. Vozili sme sa ako na húpačke. Aj Diana zomrela v takomto podjazde. Preto si myslím, že by nemal byť problém vyhĺbiť kúsok Veľkej okružnej. Treba sa pozerať do budúcnosti.
Reply on: Miro #2019:
ano, ale tusim len jeden , alebo dva mesiace, pred dvoma rokmi naisto, a tusim ze aj tak minuly rok, ale to uz nie som si isty.., trasu mala: konecnu mala pri Nay elektrodome, tam sa aj otacala.., potom sla cez ulicu Vysokoskolakov, potom sla cez Spanyolovu, Velku okruznu, Halkovu, kde sa otacala a isla naspet po tej istej trase, zastavky mala pri Nayku, Vysokoskolakov, tusim aj Spanyolova, Sturovo namestie a Halkova. Jazdila asi v hodinovych intervaloch
Reply on: zoZa #2017:

Ja si myslím, že si NAY zapožičajú autobus aj v tomto roku, lebo v oblasti elektroniky a bielej techniky je v meste veľká konkurencia. Keď chcú zákazníka, nech ho aj dovezú. DPMŽ im určite rád požičia autobus.
Reply on: Miro #2018:

Všetko o tom Auparku som aj ja čítal. Mne by sa tiež pozdávalo, keď to tam už bude stáť, keby bola Veľká okružná zapustená do zeme a nadzemná časť by zostala pre chodcov. Všetko zas ide cez peniaze a žilinských architektov nemá kto vypočuť. Že sa znehodnotí táto časť mesta to Bratislavčanov nezaujíma. Aj ten vjazd do podzemia by bol prirodzený zo zapustenej komunikácie.
Reply on: Miro #2018:
no, bolo by to fajn, keby bolo Sturovo nam. prepojene nadchodom s Bulvarom..., ale prakticky si to neviem predstavit, okrem toho, ze by to stalo strasne moc penazi, tak je tam problem v tom, ze by sa museli vyhlbit asi aj ostatne ulice okolo, alebo aspon trocha, cize aj Komenskeho, aspon trochu, hlavne tu krizovatku Komenskeho s Velkou okruznou, alebo potom nechat tu krizovatku ako je, len postupne od tej krizovatky znizovat cestu smerom k domu odborov...
Reply on: pete. #2008:

Ďakujeme za gratulácie aj vy ste k tomu prispeli.
Čo sa týka tej siete liniek MHD. Áno, každé mesto je iné, lebo ináč sa vyvíjalo a k tomu sa prispôsobovala MHD.
Reply on: zoZa #2017:
Tam premávala nejaká špeciálna linka? O tom neviem. Akú mala trasu?
Napadlo ma načať novú tému, a to riešenie zastávky Štúrovo námestie po vybudovaní Auparku (nemohol by sa volať ináč? Aupark je vyslovene bratislavský miestny názov). V projekte, ktorý je aj na oficiálnych žilinských stránkach, bolo navrhnuté premostenie Veľkej okružnej, takže by sa chodci dostali z Auparku nadchodom priamo na Bulvár. Nedávno som tuším v Žilinskom večerníku videl, že tá časť ponad Veľkú okružnú tam nebude a vyzerá to tak, že sa cez ňu bude aj naďalej prechádzať po priechodoch. Istá skupina architektov vraj navrhla, aby sa cesta zapustila pod úroveň Štúrovho námestia a Bulváru a tak sa spojilo Štúrovo námestie s Bulvárom pre peších v jednej úrovni. Toto by sa mi celkom pozdávalo. Dokonca by to podľa mňa umožnilo urobiť vjazd do podzemného parkoviska aj z Veľkej okružnej, čo by bolo lepšie, ako navrhovaný vjazd medzi Domom odborov a Sociálnou poisťovňou. Celé je to podľa mňa opäť o tom, aké podmienky dokáže mesto vyjednať s investorom.
neviete nieto, ze ci bude opet premavat linka do Nay elektrodomu, ako pred rokom, ci pred dvoma?
Reply on: Miro #2014:

Áno, je to v rukách mesta. Dnes sa už mesto nemusí prosiť, ale môže klásť podmienky a požadovať (nie však do vlastného vrecka).
Reply on: Miro #2007:

Neviem čo je s Jurajom, dúfam že sa na niečo nenahneval. Zišlo by sa povedať Vladimírovi, aby sa s Jurajom spojil a na niektoré otázky zodpovedal. Bolo by to zaujímavejšie, lebo niekedy "trepeme slamu naprázdno".
Reply on: Jozef #2012:
To je snáď v rukách mesta, aké podmienky s hypermarketmi dohodne.
Reply on: pete. #2009:
Možno je to lacnejšie na tých busoch, ktoré takmer nevidno ?
Reply on: Miro #2002:

Ja si myslím, že pri výstavbe nových trolejbusových tratí prichádza do úvahy Bánová a Nový cintorín, a potom Športová. Lidl sa rýchlo rozbehol s tým pozemkom, ale zostal stáť. Ja som mal v ruke aj projektovú dokumentáciu, kde bol ten kruháčik nakreslený. Bol by som radšej, keby trať zašla pred Lidl, bola by využívaná pravidelne. Na Športovú nie je ďaleko, ale tam by bola zastávka využívaná len občasne. Predpokladám však, že primátor by to natiahol asi na tú Športovú. Ešte si myslím, že tie hypermarkety by nemali ryžovať na obyvateľoch a zisky odvláčať do Nemecka (a inde), ale by mali urobiť aj niečo pre mesto.
Reply on: Miro #2010:
Ked som pisal ten prispevok tak to bolo uplne cerstve, a teraz pozeram, ze uz 2011 😉
Reply on: pete. #2008:
Za gratuláciu vďaka, ako vidíš, snažíme sa ?
Reply on: Jozef #2000:
Ja tiez nerozumiem preco sa tie busboardy lepia na spickove autobusy namiesto trolejbusov pohybujucich sa po meste cele dni.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement