Ja len dufam, ze nikto pred volbami nevzkriesi myslienku trolejbusov do Teplicky. Dost, ze toto mesto namiesto nizkopodlaznych vozidiel vyhadzuje penaize za rozne sochy (nie nahodou od autota Lenina a monstrozneho kosaka s kladivom?) a ine blbosti, este by sa stavala TB trat kamsi mimo uzemie mesta s vyuzitim 3x denne...
Presne tak, a normálnepodlažné busy sú aj podstatne lacnejšie (za tie isté peniaze by ich mohlo byť viac) a snáď sú aj kapacitnejšie a kapacita tu bude veľmi potrebná, keď sa ľudia budú hrnúť do smeny.
URBINO: No veď schválne som napísal kĺbakov. Podľa mňa sú nízkopodlažné busy na dopravu do závodu zbytočný luxus, však tam nebudú pracovať invalidi aby po robote nevyšli 3 schody. Len nech sú to kĺbové, aspoň by sa nahradili dožívajúce B 741tky a kĺbové vozy sa dajú aj na iné účely využiť. No aby sa nakoniec neskončilo pri B 952kach.
Presne tak, všetky vozidlá dodávané po roku 1993 boli už v mestských farbách rovno z výroby. Z pôvodných vozidiel dostala ako prvá mestský náter Karosa B 731 #33.
Juraj