Ja len dufam, ze nikto pred volbami nevzkriesi myslienku trolejbusov do Teplicky. Dost, ze toto mesto namiesto nizkopodlaznych vozidiel vyhadzuje penaize za rozne sochy (nie nahodou od autota Lenina a monstrozneho kosaka s kladivom?) a ine blbosti, este by sa stavala TB trat kamsi mimo uzemie mesta s vyuzitim 3x denne...
Presne tak, a normálnepodlažné busy sú aj podstatne lacnejšie (za tie isté peniaze by ich mohlo byť viac) a snáď sú aj kapacitnejšie a kapacita tu bude veľmi potrebná, keď sa ľudia budú hrnúť do smeny.
URBINO: No veď schválne som napísal kĺbakov. Podľa mňa sú nízkopodlažné busy na dopravu do závodu zbytočný luxus, však tam nebudú pracovať invalidi aby po robote nevyšli 3 schody. Len nech sú to kĺbové, aspoň by sa nahradili dožívajúce B 741tky a kĺbové vozy sa dajú aj na iné účely využiť. No aby sa nakoniec neskončilo pri B 952kach.
Presne tak, všetky vozidlá dodávané po roku 1993 boli už v mestských farbách rovno z výroby. Z pôvodných vozidiel dostala ako prvá mestský náter Karosa B 731 #33.
Obcas sa ale stane, ze automat nevytlaci na listok udeje presne do stredu, ale su posunute bud na jednu, alebo druhu stranu listka. Uz raz sa mi stalo, ze takto vytlaceny listok oznacovac v autobuse oznacil tak nestastne, ze sa skoro vobec nedalo precitat, co tam je vyznacene, kedze to bolo vytlacene cez pismena a sipku, co tam vytlacil automat. Ako by sa to "rozlustilo" v takomto pripade?
URBINO