Pobavili ma argumenty, ze napr. Hajika cestuje malo ludi na Vlcince preto zrusili priame spojenie. Aj tych malo cestujucich takto postupne stratia. Hlavny dovod je nepraime ZDRAZENIE MHD. Keby to tak nebolo, tak napr. linka č. 7 mohla byť zachovaná ako predtym, lebo ňou nechodili iba ľudia z Hájika na Vlčince, ale aj zo Soliniek na Vlčince, ... Preco potom zachadza nova linka č. 13 na Vlcince?
Dalej ma zaujal nazor : "žiaci, ktorých rodičia napriek plneorganizovanej Základnej škole na Hájiku trvajú na dochádzaní ich detí na opačný koniec mesta". Ved by ich to malo tesit ze maju zakaznikov.
Ale MHD v ZA nezalezi na cestujucich. Ide iba o biznis.
A mestu uz vobec nezalezi na zivotnom prostredi. Zase bude viacej ludi cestovat autami, ...
Dalej ma zaujal nazor : "žiaci, ktorých rodičia napriek plneorganizovanej Základnej škole na Hájiku trvajú na dochádzaní ich detí na opačný koniec mesta". Ved by ich to malo tesit ze maju zakaznikov.
Ale MHD v ZA nezalezi na cestujucich. Ide iba o biznis.
A mestu uz vobec nezalezi na zivotnom prostredi. Zase bude viacej ludi cestovat autami, ...
Jakub
Ale vo svojom prispevku narazal na nieco ine - nepouzitelnost najma poslednych dvoch spojov L 51 zo stanice/na stanicu (pritom by stacil parminutovy rozdiel a to ma stve o to viac), ja sam ked idem na skusku, tak idem na vlak na 3:40, cize posunutim o par minut skor by mi to vyhovovalo a tiez odchody poslednych spojov zo zel stanice doslova par minut pred odchodom R 705 z Bratislavy a to tiez doslova krici. Alebo je na to nejaky iny racionalny dovod?