Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vlado #7013:
Väčšina sa nestravuje, okolo 13.38 je na Poľnej nátresk; stravníci majú na Vlčince spoj l. 2 o 13:58 alebo l. 13, Hájičania by chodili skôr linkou 7 o 13.41 a 14.11.
Reply on: simkoslav #7010:
Správne. Pri spoji o 5.53 poznámka "p" nemá byť. Odstránil som ju a dopísal význam poznámky.

K tým jazdným časom by som poprosil nejakú konkretizáciu. Nepliesť si ale časové režimy jazdných dôb! Pri názvoch zastávok sú uvedené len základné jazdné časy v pracovných dňoch. V sobotu, nedeľu a občas aj v pracovných dňoch večer sa väčšina liniek riadi odlišnými jazdnými časmi.
K linke 2 :
Urobil som si malú analýzu odchodov linky 2 zo zastávky Fatranská do smeru Bytčica. Moje závery :
- súčasný počet spojov L2 (jeden smer) : 20 denne
- počet spojov L2 od 21.1. (jeden smer) : 21 (!) denne
- časové polohy súčasných odchodov takmer totožné s novými (rozdiel +-5min), napr. 4.58 - 4.57, 5.10 - 5.12, 7.36 - 7.32 atď.
- pridané spoje 8.42, 10.12, 11.12
- zrušené spoje 9.22, 15.27
- posledný spoj 16.22 (čas odchodu bez zmeny)

Toto má byť celodenné posilnenie dopravy ❓ ❓ ❗ To je skôr zlý vtip zo strany DP.
Reply on: simkoslav #7011:
A na tych co sa stravuju v skolskej jedalni nemyslis??? Mne by uplne vyhovovalo kebyze chodi 13:50 z tej polnej.
Reply on: simkoslav #7010:
čas - Priemerná jazdná doba na uvedenú zastávku v minútach
Vzhľadom k novému CP si myslím, že školský autobus by bol vhodný aj v nasledovnom čase a po trase: Poľná 13:38 - Pod Hájom 13:41 - Matice slov. 13:46 - Obchodná 13.47 - Sv. Cyrila13.48 - Poštová 13.49 ->>> pokračovanie na Hájik
Reply on: Vladimír #7003:
skús pozrieť tieto detaily: Na l.2 sa mi nezdá, že spoj z Bytčice o 5:53 má byť označený "p", nie je vysvetlená táto poznámka (tipujem, že nechodí cez prázdniny). Na viacerých linkách nesedia časy (minúty) uvedené pri zastávkach oproti časom v CP. ?
Reply on: Mza #7007:
Zaujímavé... To sa niekedy teraz menilo? Lebo je tam starší dátum platnosti ako na iMHD...
Reply on: Mza #7006:
Ja by som len chcel vediet, pre koho ta 51 vlastne je. Hlavne spoje 3:20 a 4:20, clovek by predpokladal, ze najma pre spojenie na vlak, ale je to nepouzitelne ci uz pre prichod vlaku alebo jeho odchod smer Kosice alebo Bratislava.
Od 21.1.2005 dochádza k úprave nočných spojov s odchodmi zo železničnej stanice:
Na linke č. 50 23:00, 23:50, 01:50, 2:50, 3:50
Na linke č. 51 00:40, 03:20, 04:20

zdroj: www.dpmz.sk
Reply on: Vlado #7004:
Vlado, na Mostnej tá 13-tka síce ukončí trať,ale potom odíde do depa. ?
Pozrel som si CP linky 13 - ako môže premávať po Mostnú? To je nejaká blbosť nie? Veď sa tam nemá ako otočiť. Alebo tam snáď niečo vybudujú?
Pribudli CP liniek č. 2, 13, 14 a 16.

Na okruhových linkách, kde niektoré spoje začínajú po výjazde z vozovne v centre smerom do mesta (tuším L4, 13) môžete naraziť na chaotické spoje idúce proti logike intervalu. Je to chyba v našom programe CP na iMHD, nevie ich rozlíšiť v ktorom smere vlastne idú. Tieto chyby prosím zatiaľ ignorujte.

Ak by ste našli akékoľvek iné chyby, prosím, dajte mi vedieť.
Urcite mi neuverite, co som pred dvoma dnami pocul v buse c. 21: Kontrola, pripravte si cetovne listky! 🙂
Reply on: TeBeCe #6999:
Kupoval som ich priamo v predajni DPMZ na Hlinkovom namesti 🙂

Re #7000 Miro: Pismenka v serii su AA, vytlacene cislo rovnake na vsetkych piatich. Ine viditelne rozlisenie som nenasiel.
Reply on: burz #6995:
A nie sú rozlíšené písmenami alebo nejako inak? Naozaj sú úplne rovnaké?
Reply on: burz #6995:
predsa vsetky falosne listky maju rovnake seriove cisla ?
Reply on: Vladimír #6992:
ved bude aj v sedle,ale ak to bude 1x za hodinu...
Reply on: skarpo #6996:
Oprava : príspevok #5507

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.