Reply on: Papyr #6046:
Je pravda, že byť študentom ŽU, tak som nadšený. Byť však obyvateľom Hájika, tak oprášim bicykel.Re #6048 Jozef: Predpokladáím, že z cestujúcej verejnosti, ktorá túto verziu privíta, ste vylúčili obyvateľov Hájika.
Skúste si pozrieť, aké priame spojenia z Hájika zaniknú zrušením L7 a L17 bez náhrady. Hájičanov týmto do MHD veru nedostanete, najmä nie vtedy, ak budú musieť cestovať s prestupom, a teda za dva lístky. Iba ak by prestupná tarifa znamenala naozaj prestupnú, teda dvoma náväznými spojmi za jedno cestovné. Že prečo? Lebo tie dva spoje nie sú z roztpoaše cestujúcich. Oni by radšej išli jedným ako doteraz, ale by im táto možnosť bola v rámci skvalitnenia zobratá. A pozor! Na rozdiel od vysokoškolákov, z Hájika sa cestuje aj cez prázdniny.
Juraj
Ti, co sa este vozia si aj oznacuju cestovny doklad. A teda sa pomerne presne vie, odkial, kam a kedy chodia. Aj to, kolki chodia s prestupom a kolki priamo.
Rozbor:
Ti, ktori priamo, mozu mat okrem kultury cestovania pripomienky k:
a/ Grafikonu /intervalovy-neintervalovy, husty-riedky.../
b/ Dlhej jazdnej dobe, co suvisi s vedenim liniek
c/ Cene cestovneho
Ti, ktori prestupuju, aj k d/ Tomu, ze vobec musia prestupovat.
Z analyzy z palub.pocitacov sa vie pomerne presne, kolko ktorych je a preco. Tu v podstate pre zaciatok netreba robit ziaden dalsi prieskum.
A kedze vsetkym sa nikdy neda vyhoviet, musime si na zaciatok stanovit limit nespokojnych, ktory je este mozne tolerovat. Urcite to nebude 49 percent, ale teda kolko? 10? 20?