Reply on: Juraj #5382:
Táto reakcia mi nahrala na to, čo som v súvislosti s Tvojim minulým obhajovaním "spravodlivej" žilinskej tarify a porovnávaním s mobilnými operátormi narazil teraz na služobnej cest v Nemecku. Je tam v súčasnosti taká veľká móda, ponúkajú to hádam všetci mobilní operátori a provideri. Volá sa to Flatrate a apočíva to v tom, že za určitý PAUŠÁLNY poplatok môžem telefonovať úplne BEZ OBMEDZENIA. Žiadne "cez víkend", "večer" "v noci", "po vyčerpaní predplatených minút" a podobne. Any comments to this issue?
4444
Ak L6 by mala premávať každých 10 min, cestujúci by túto zmenu len uvítali. Ale: zo Žitnej až po Hurbanovu má spoločnú trasu ako L21, spod Rondla po Hurbanovu spoločnú trasu ako L1 a L26. A tak sa znovu prikláňam ku presmerovaniu L21 okolo polície, Štúrovo nám, Štef. nám a žel.st. ďalej do Chlmca alebo L21 rozdeliť a vytvoriť nejakú novú trasu, aby sa linka nekopírovala s x linkami. Objem cestujúcich nie je tak veľký, aby na jednu totožnú trasu bolo vedených hneď niekoľko liniek. Chlmec by sa dal vyriešiť veľmi jednoducho a pomerne efektívne - z Hurbanovej okolo márnice do Budatína atď. Ušetria sa km a máme prvú zokruhovanú autobusovú linku....
K L6 - táto linka má vychytané všetky strategické miesta / ako aj L3/. Preto cestujúci, ak sa bude mať v Závodí rozhodnúť, akú linku uprednostní, vôbec nemusí rozmýšľať, či L6 alebo L21. A tak problém, že L6 bude natrieskaná a L21 prázdna, sa nijako nerieši....