Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
tak som to hľadal a našiel:

Autor: Juraj 22.7.2005 04.41 #4497 Re:
...Od noveho r.2006 s vysokou pravdepodobnostou bude zavedena prestupna tarifa, na zaciatku pre cipove karty nad 5 zastavok.

Autor: Juraj 22.7.2005 14.32 #4566 Re:
...Vsak ja cestujucemu chcem predsa touto prestupnou tarifou umoznit, aby tam, kde dnes plati 10+10 ale bo nebodaj 12+10 korun platil len tych 12 alebo 13 Sk! No a samozrejme, kedze tento system sa neda nanecisto vyskusat ide, musim to robit na mensej skupine cestujucich. No a samozrejme, ze tuto vyhodu prva dostane ta, co najviac a pravidelne plati, teda v cipovych kartach nad 5 zastavok. Potom sa dalej uvidi, co s dalsimi skupinami. To nie je nevyhoda, ale VYHODA platit namiesto 22 Sk len 12 alebo 13 Sk !!!...
A co bude chodit zo zel.stanice k Zilinskej univerzite?
A ako casto?

Lebo linka 17, kt. ide raz do hodiny sa mi moc nepaci...

Este ma tak napadlo... Musi linka 6 zabacat aj na zastavku Cyrila a Metoda? cesta zo zel stanice na fatransku je zbytocne dlha... na CaM by mohla radsej zabacat L5 a 15.
Reply on: Jozef #5435:
Ako to? Zo Sv. Cyrila a Metoda môžem na Solinky cestovať aj s L4 a 5. Žiadnu L17 nepotrebujem.

Ak by L7 jazdila v navrhovanej trase a tarifa bola prestupná, ozaj nevidím jediný dôvod, prečo by som sa zo zastávky Sv. Cyrila a Metoda nemohol odviezť trolejbusom na Matice Slovenskej alebo ešte lepšie rovno na Fatranskú a tam prestúpiť na L7 alebo 15. Žiadny problém, ak pôjdu v rozumnom intervale.
Reply on: Jozef #5435:
No v tomto mas pravdu, ale myslim si, ze keby cestovali Solinkari L4, pripadne L3 tak by to mali skoro rovnako daleko do zamestnania ako L7,17 teda aspon podla mapy Ziliny. A uplne najlepsie by bolo, keby prestupovali z L3 na L4 napr. na Sturovom namesti tak ako kedysy.
To otacanie pri tom Carrefoure by sa isto dalo zrealizovat (by tam mohol byt nejaky prestup na L8), ale je to zbytocne, pretoze kazda dalsia zastavka, kazda dalsia otocka by danu linku iba zhorsovala tym, ze by bola dlhsia jazdna doba a z toho vyplyvajuce rednutie intervalu..
to by som sa potesil no vsak zdrazenie najviac o korunu!
Reply on: zoZa #5420:

V minulosti tu bola diskusia ak si spomínaš, že obyvatelia Vlčiniec konkrétne zo zastávky Sv. Cyrila a Metoda, majú len jednu linku, a to L17 s ktorou môžu cestovať bez prestupu na Solinky. Po ukončení navrhovanej linky z Hájika na ulici Matice slovenskej už nebudú mať nič. Myslím si, že Vlčince I a Vlčice IV a pol Vlčiniec II nie je zanedbateľný zdroj. Okrem iného je teraz j L7/17 Solinkármi využívaná na cestovanie do a z práce do priemyselnej zóny v oblasti Košickej, a preto s tým menením liniek by som radšej trochu počkal.
Tvoja pripomienka prípadného otáčania až pri Carrefoure od Vlčiniec nie je možná, lebo trolejbusové vedenie na križovatke to neumožňuje.
Reply on: Vladimír #5430:
ak som ja dobre pochopil, tak cipove karty nad 5 zastavok budu odskusane ako prve. Iba zeby medzitym myslienka zavadzania prestupnej tarify postupila dalej.
Vladimír: ani ja si už nie som istý, ale pokiaľ sa dobre pamätám, tak prestupné budú všetky lístky pre jazdy nad 5 zastávok, teda aj papierové... Komu sa chce, nech to dohľadá... ?
Reply on: Vlado #5431:
Hmm... Fakt. Tak potom sa budem mýliť veľmi rád.
A preco by potom vymienal PP kvoli tomu, ze stare nedokazali dynamicky vyuzit prvych 6 miest hm? Cize zrejme to nebude uplne tak ako vravis...
Reply on: Vlado #5428:
Pokiaľ som správne pochopil Juraja, žilinská prestupná tarifa bude v tom zmysle, že pri druhom označení čipovej karty do istého času od prvého označenia sa cestujúcemu neodráta žiadna jazda (t.j. akoby pokračoval pôvodnú jazdu v inom vozidle). Na papierové lístky to nebude mať žiaden vplyv.
Opakujem - ak som ja správne pochopil.
Este dodatok - nechal by som listky do 5 zastavok za cenu aka je teraz(10), zakladny prestupny tiez, t.j. 12-13 sk ( za 13 len v pripade ze by bol na 20 min), a ten 45 minutovy za 15.
Jedna taka mala otazocka na Juraja - predpokladam, ze po novom uz budu LEN prestupne listky tzn. na 20 min, 45 atd... v opacnom pripade by to bolo opat zdieranie cestujucich a mozem vam zarucit, ze by ste sa opat stretli s ich velkym odporom. Cas sa bude urcovat predpokladam podla hodin v buse. Som tiez zvadavy, ako to chcete poriesit z cakacim casom. Revizori predpokladam nebudu nosit zo sebou CP a zakazdym si to kontrolovat.
Reply on: LUK #5412:
pokiaľ zákazník niečo chce, nemôžeš mu to zakázať len z toho dôvodu, že to vyzerá blbo... ja by som to nenazval blbuvzdornosť, ale variabilita... jednoducho výrobok nepredáš, pokiaľ neponúkneš dostatočnú variabilitu nastavení, druhá strana je, ako daný výrobok a aké nastavenie bude používať zákazník...
Hmm... malé vytriezvenie... L1 po predĺžení na Nový cintorín nebude stíhať polhodinový obrat a chýba priame prepojenie od ŽST k ŽU. Zo by myslím malo existovať.
Reply on: Vladimír #5423:
... inac to je pomaly ako anketa : Zachranme linky MHD a po vyhodnoteni prve tri nebudu zrusene ?

Ta L6 sa mi paci:-). Ale myslel som ze aj L5,15 sa zrusi..
Reply on: Vladimír #5423:
Spoločné preklady intervalov v špičke:

Hurbanova - žel. st. - Vlčince (L4/6) - 5 min.
žel. st. - Hurbanova - Solinky (L3/4) - 5 min.
nemocnica - Vlčince (L5/6/15) - 5-10 min.
Hliny - Solinky (L4/5/7/15) - 5 min.
Predmestská - Vlčince L4) - 10 min.
Solinky - Veľký Diel - Vlčince (L5/7/15) - 10 min.
Reply on: zoZa #5419:
Odpoveď bude úplne technická - lebo som sa musel vmestiť do maximálneho počtu možných odpovedí, ktorý editor ankiet ponúka 😛

Re #5422 zoZa: Zatiaľ sú moje myšlienkové pochody nasledovné - špičkový interval na linkách:
1 - 30 min.
3 - 10 min.
4 - 10 min.
5 - 20 min.
6 - 10 min.
7 - 20 min.
8 - 30 min.
15 - 20 min.
Linky 16 a 17 sú zrušené.
Reply on: Vladimír #5417:
Vo vsetkom musim s tebou suhlasit ? . Tiez som uvazoval nad zlucenim L1 a L8, ale najlepsie by predsa len bolo, keby L8 jazdila po centralnom okruhu jednym smerom a L1 opacnym
Reply on: Jozef #5416:
myslim, ze by bolo rozumnejsie keby L1 nejazdila az na Vlcince, ale otacala by sa po centralnom okruhu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.