Reakcia na: Jozef #5443:
Odkedy sa plánuje tá zmena vo vedení L26 a zrušení L28? Veľa tu čítam o zmenách.... Skúste porozmýšľať nad štýlom zverejňovania cestovných poriadkov. Osobne sa mi nepáči rozdelenie časov na po-pi a druhé so, ne a sviatok z jedného dôvodu - takmer pri každej linke sú pri spojoch pouvádzané rôzne znaky / a, L .../ Teraz cez prázniny bola časť spojov, ktoré na každej linke nepremávali. Nedá sa vymyslieť pravidelný cest. poriadok pre každú linku na po-pi, so+ne+sviatok a po-pi cez prázdniny? Tak to je aj v Prahe, v Blave.. a myslím si, že je to prehľadnejšie a efektívnejšie, keď napríklad viem, že cez šk. rok mi chodí linka každých 10 min a cez prázdniny každých 15 min. Ak L6 by mala premávať každých 10 min, cestujúci by túto zmenu len uvítali. Ale: zo Žitnej až po Hurbanovu má spoločnú trasu ako L21, spod Rondla po Hurbanovu spoločnú trasu ako L1 a L26. A tak sa znovu prikláňam ku presmerovaniu L21 okolo polície, Štúrovo nám, Štef. nám a žel.st. ďalej do Chlmca alebo L21 rozdeliť a vytvoriť nejakú novú trasu, aby sa linka nekopírovala s x linkami. Objem cestujúcich nie je tak veľký, aby na jednu totožnú trasu bolo vedených hneď niekoľko liniek. Chlmec by sa dal vyriešiť veľmi jednoducho a pomerne efektívne - z Hurbanovej okolo márnice do Budatína atď. Ušetria sa km a máme prvú zokruhovanú autobusovú linku....
K L6 - táto linka má vychytané všetky strategické miesta / ako aj L3/. Preto cestujúci, ak sa bude mať v Závodí rozhodnúť, akú linku uprednostní, vôbec nemusí rozmýšľať, či L6 alebo L21. A tak problém, že L6 bude natrieskaná a L21 prázdna, sa nijako nerieši....
Vladimír
Ak by L7 jazdila v navrhovanej trase a tarifa bola prestupná, ozaj nevidím jediný dôvod, prečo by som sa zo zastávky Sv. Cyrila a Metoda nemohol odviezť trolejbusom na Matice Slovenskej alebo ešte lepšie rovno na Fatranskú a tam prestúpiť na L7 alebo 15. Žiadny problém, ak pôjdu v rozumnom intervale.