Reply on: Fefe #3592:
Články o histórii sú samozrejme v pláne. Stránka za.imhd.sk sa začala budovať postupne, no jej rozvoj dočasne pribrzdilo moje presťahovanie a absencia domáceho prístupu na internet (už od novembra 2004). Nad ďalšími sekciami možno teda uvažovať až po mojom znovupripojení.Re #3596 Valec: Čestne prehlasujem, že užitočné informácie budú rovnako ako popis integrovanej dopravy. Čo sa týka tej integrovanej, skôr ako to napíšem(e), musím sa najprv do tých vecí pohrúžiť sám, lebo sa bez okolkov priznám, že je to jediná integrovaná doprava, kde skutočne nemôžem akosi pochopiť ako to vlastne funguje. Použil by som tu okrídlený výraz "bars zložité"
Re #3597 & #3599 Fefe: Vydrž ešte.
Re #3610 Miro: Môžem Ťa ubezpečiť, že nikto z vás nečaká na ten deň viac ako ja
Re #3611 Juraj: Vynikajúco. Dobre som rozumel? HlásateľOM? Nie hlásateľKOU?
Re #3621 Juraj: Možno sa časom aj my budeme musiť inšpirovať zo Švajčiarska a započať s rušením zastávkových ník.
Jozef
Ja by som skôr uveril, že to bolo naopak. Vodiči na MHD by vedeli písať celé kroniky o nedisciplinovaných vodičoch. V dopravnej špičke majú ťažkosti so zaradením sa zo zastávok. Príklad sebeckosti vodičov vidieť mapr. na Komenského, kde je neďaleko svetelná križovatka. V dopravnej špičke sa autá nastavajú skoro od jednej križovatky k druhej a nechcú pustiť trolejbus zo zastávky. Pomalým vychádzaním sa snaží vodič dostať predok vozidla na vozovku a niektorí vodiči ešte obchádzajú aj ten predok vozidla, len aby sa dostali dopredu. Ťažkosti sú aj pri Pošte 1, kde vodiči, ktorí tam nemajú čo hľadať, s autom vojdú hlboko do križovatky a kĺbaky majú problém od Hurbanovej tadiaľ prejsť. Vyskytujú sa prípady, že niektorí parkujú na zastávkach alebo pred nimi. Spomínam si, že pred železničnou stanicou, oproti hotelu Polom, bol na zastávke zaparkovaný rakúsky turistický autobus. Tak ho tam ten Rakúšan "odborne" zaparkoval, že ráno nemohli trolejbusy poriadne zastaviť ani pred ním ani za ním.