Reply on: Jakub #2586:
Ked uz pisem o tom zuzovani cesty, napadla ma jedna vec, co ma strasne stve. Na Halkovej ul. s smere od poziarnikov na Rondel su v tomto smere podla dopravneho znacenia 2 jazdne pruhy. Ale aj napriek zakazovej znacke tam cely den stoja odstavene auta v pravom pruhu, co znamena zuzsenie komunikacie a podla mna je aj navyse nebezpecne, pretoze ak vodic nahle zisti, ze na ceste stoji auto, musi prudko brzdit a obist to tiez lahko nemoze, pretoze v lavom jaznom pruhu idu dalsie auta. Nemohla by to mestska policia nejako radikalnejsie riesit? Ved toto je najhorsie miesto, kde moze niekto parkovat.
Jakub
Inak o integracii verejnej dopravy sa hovori len v suvislosti s Rajeckou dolinou, ale pripad tvojej dcery ukazuje, ze treba integrovat aj ostatne subezne useky. Aby sa nestavalo, ze so SAD je to lacnejsie, lebo SAD pocita cestovne podla km pasiem a MHD podla zastavkovych. Takto si zbytocne konkuruju. Keby sa zaviedlo rovnake cestovne (samozrejme casove), mohlo by sa usetrit. Sucasna L26 by sa mohla zrusit v useku ZST-Rosinska, VUVT. Proste vytvorit skutocny IDS, kde bude jedno, akym dopravcom sa cestujuci vezie, bude to za rovnakych podmienok. Sucasny paskvil honosne nazvany ZRIDS totiz s IDS nema spolocny asi nic (ak pominieme par spojov L2, nadvazujucich na vlak a pokus o akesi cestovne na jeden listok, ktore svojou komplikovanostou odradi uz na prvy pohlad).