Reply on: Papyr #2149:
AVTD, niektore body:
1, Redukcia počtu autobusových liniek z doterajších 35 na 16. (Úloha splnená)
2, Zníženie počtu ulíc, po ktorých doterajšia MHD premávala. (Úloha splnená)
3, Zmeny v rozmiestnení autobusových zastávok, pri zachovaní dochádzkovej vzdialenosti. (Úloha splnená)
4, Uvažuje s intervalovým cestovným poriadkom .(Priebežne sa plní)
5, Prečíslovanie autobusových liniek. (Úloha bola splnená, po vybudovaní nových trolejbusových tratí sa číslovanie dopĺňa)
6, Aj napriek zníženiu počtu liniek, zlúči sa niekoľko prepravných požiadaviek viacerých oblastí, zlepší sa intervalová kvalita územia obsluhy MHD, v niektorých prípadoch so zvýšeným počtom prestupov. (Prestupy sa znížili na minimum zokruhovaním trolejbusovej dopravy)
7, Množstvo ďalších výhod, ktoré dovtedy DP na Slovensku nepoznali.
Odpoveď:
„Dnes sa za kazdy prestup cestujuci pokutuje.“ Kazdy plati za sluzby tolko, kolko vyuziva. Moze sa stat, ze aj v PO nabehnete na tento system, ak bude malo penazi v DP.
„4-5 liniek s hodinovym intervalom“. Je rozdiel nasadzovať linky v pretiahnutom meste z bodu A do bodu B a centrom, v porovnaní so Žilinou, ktorá je úplne ináč urbanisticky vyvinutá. Keď ste potiahli jednu linku L7 bokom do Širpa, tak vam staci uz hodinovy interval?
„No tak mi ukaz tu linku, ktora ma mensi interval ako 12 minut v spicke a ktora ma 15 minut v sedle.“ Naco by taka linka bola, aby vozila len vzduch?
„Uznas uz konecne, ze AVTD v Ziline neexistuje?“ Nie, neuznam. Ty sa divas na to len cez nahustene intervaly, ale ja sa pozeram na to ako celok. Zaklad bol polozeny, z ktoreho sa zije doteraz. Na zaklade AVTD bol vybudovany komplexny dopravny system. Vyvoj vsak ide dalej, nemoze ustrnut v roku 1988. MHD je zivy organizmus, o ktory sa treba stale starat a zdokonalovat ho.
zoZa
autobusove: 2,6
trolejbusove: 5,8
co uz davno nie je pravda..
v sucastnosti su to:
autobusove: 2
trolejbusove: 5,6,8,15