Ak sa to odtiaľ bude ešte tento rok predlžovať, tak by bolo asi zbytočné stavať otočku. Môžete usilovne hľadať ďalej, ale podľa mňa to tupé riešenie na Molecovej nemá vo svete páru. ?
"3 trolejbusy Cristalis/CIVIS s pomocným pohonom IVECO..." "... V celej dĺžke sa používa elektrický pohon s výnimkou časti otočky Parriqe Ribalta, kde sa využíva diesel..." - žeby paralela s našou L33 a obratiskom Riviéra? ? ?
Kompenzačná ? správa:
18 rokov po uzavretí poslednej španielskej trolejbusovej prevádzky (Pontevedra 1989) 25. júna 2008 zahájili prevádzku trolejbusy v španielskom meste Castellon de la Plana.
Prvá linka je dlhá 2 km, má 5 zastávok. Jazdia ne naj 3 trolejbusy Cristalis/CIVIS s pomocným pohonom IVECO o výkone 109 kW. Trasa je v celej dĺžke vedená na samostatnom telese s optickým navádzaním. V celej dĺžke sa používa elektrický pohon s výnimkou časti otočky Parriqe Ribalta, kde sa využíva diesel. Ešte v tomto roku sa predpokladá predĺženie o ďalších 400 metrov cez historické centrum do zálivu Grao. V roku 2010 sa predpokladá predĺženie trate po pobreží do Benicassim, v roku 2012 otvorenie ďalšej linky do Almassora/Burriana.
Trolejbusy sú číslované 146, 147, 148, systím má obchodný názov TRAM.
Voľne podľa správy Dirka Budacha zo Salzburgu.
Vzhladom na to, ze reagujes na MOJ prispevok (aj ked si neklikol na Re, z ktoreho by to bolo okamzite jasne), tak sa pytam niekolko otazok:
1) v com konkretne som bol arogantny?
2) v com konkretne by sa odo mna mohol priucit bolsevicky byrokrat?
3) je 30 rokov mlada generacia? Mnohi diskutujuci by asi nesuhlasili.
4) je TREZ prevadzkou MHD? Je TREZ elektrickou, alebo vlakom?
5) vyjadril Honzikpraha zaujem osobne spracovat a prevadzkovat podstranku o TREZ, alebo sa len prejavil ako typicky nespokojny lenivec (v style "ja to chcem, vy mi to spravte, zadarmo a do vcera")?
KVKV, nerad to konstatujem, ale ani Vase sediny Vam na rozume nepridali.
potom by v CP Kosice kludne mohol figurovat taky osobak Kosice-Presov, aj to je taka primestska linka
Idealne by bolo uvadzat linky, ktore su sucastou integrovaneho systemu, ale toto je v SK podmienkach len sen (ci uz BID alebo KORID). A tam, kde taka linka nahodou je (vid Zilina a vlak L126), tak ani nie je uvedeny v sekcii CP...
K tomu druhemu: Myslim ze nie je nevhodne ked su niekde aj cestaky primestskych liniek, kedze mestska aj primestska doprava spolu uzko suvisia. Napriklad aj v bratislavskej sekcii najdes cepo primestskych liniek (linky 630 a 901).
Donedavna bola TREZ sucastou sekcie CP. preco tam uz nie je?
Na druhej strane, preco su v CP Trnava uvedene vlaky smer Kuty resp. Galanta, nemajuce naozaj nic spolocne s MHD?
Neboj sa, stránka o TREŽ bude a bude súčasťou trenčianskej sekcie iMHD. Históriu už mám rozpracovanú, ale robím to vo svojom voľnom čase a toho nie je nikdy nazvyš... Ak sa nenájde nikto priamo z Trenč. Teplíc alebo okolia (čo sa asi nenájde), budem ju s najväčšou pravdepodobnosťou spravovať ja spolu s Danielom, ktorý je správcom celej trenčianskej sekcie.
A to uz vobec nehovorim o tom co by sa stalo keby nebodaj vypravili NEKLIMATIZOVANU supravu, oznacili by to ako expres a slo by to ako IC, iba s horsimi voznami.
Ale to si nemozu dovolit, kedze ako vieme, vsetky vlaky na Slovensku su plne klimatizovane a nikto by nepochopil preco tento nie je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Posledním dnem provozu by mělo být pondělí 30.6.2008.
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=4935