No neviem, ale vytvárať sekciu kvôli jednej linke, ktorá má asi 20 spojov a môžu sa na nej vyskytnúť max. 3 ks vozidiel mi nejak efektívne nevyzerá. Ak by tá sekcia mala viac ako 30 návštev za týždeň (teraz nepočítam tých, čo by sa len nakukli či náhodou nie je niečo vo fóre), tak už len to by som pokladal za úspech. Myslím, že by bohate stačil článok do sprievodcu v tejto sekcii a CP hoc aj v trenčianskej sekcii.
…“V Trencianske Teple ani v Trencianskych Teplicich NENI MHD. Je mezi nimi jedna jedina vlakova linka. Proc by to melo byt na IMHD?“…
Nestačím sa diviť tolkej aroganci medzi mladou generáciou. Aj starý bolševický byrokrat by sa mohol učiť. Jedna vec je záujem zaviesť takúto stránku a spracovať stručnú históriu tejto drážky. Druhou vecou je autorom uvádzaná charakteristika tejto drážky a sposob akým reaguje.
Podla mňa (a nielen podla mňa) je to typická lázeňská električka akých bolo a sú viac; napríklad V Teplicích, M.Lázňach, Bad Schandau, Nyíregyháza-Sóstó atd. Oproti TEŽ si dodnes ponechala tento charakter a je úplne jedno, kto ju spravuje, či železnice , súkromník, mesto-obec, alebo trebárs Vatikán. Dokonca ani niektoré železničné predpisy a zvyklosti na tejto trati nezmenili jej typický charakter električky.
TEŽ už velmi dávno stratila charakter električky a o mhd sa vobec nedá hovoriť. Tým však nespochybňujem užitočnosť jej stránky imhd.
/O Trenčiansko teplickú drážku sa rozhodne zaujíma širší okruh ludí než len z jej blízkeho okolia, imhd stránka by mohla byť zaujímavá/
Zo stanice Keleti:
1) chod metrom M2 na stanicu Deák Ferenc tér, prestup na metro M3
2) chod metrom M3 na konecnu stanicu Kőbánya-Kispest
3) odtial ta autobus c. 200 dovezie na letisko Ferihegy 2, alebo autobus c. 93 na letisko Ferihegy 1. (Predpokladam, ze letis z Ferihegy 2.)
Zo stanice Nyugati je to to iste, akurat tam nastupis rovno na metro M3.
Prosim Vas, ako je mozne dostat sa z Budapesti-Keleti na Budapest-Nugati.. uz mi z tej stranky budapestianskeho DP ci co to tam maju hrabe a stranka letiska sa tiez zmienuje pomerne komplikovane
Vysoke Tatry jsou de iure mestem (obce jako Horny Smokovec nebo Tatranska Lomnica jsou pouze mestskymi castmi), tudiz je TEZ+OZ systemem MHD.
TREZ je lokalkou. Krome toho, IMHD stoji a pada na dobrovolnicich, a zadne mesto nezacne mit svoji vlastni sekci, dokud se nenajde nekdo, kdo tu sekci bude spravovat. Nemluve uz o tom, ze se musi najit i nekdo, kdo tu sekci bude CIST!!! Pochybuju, ze by v TrTe+TrTp bylo tolik sotousu, aby potrebovali samostatnou sekci, nota bene, kdyz existuje sekce Trencina.
Ze stejného důvodu jako je tam doprava ve Vysokých Tatrách. Jedná se tu o tramvaje jako ve Vysokých Tatrách. Pokud by tu TT- TP neměla být, pak bych odebral i Vysoké Tatry.
Na Chalupoidu nadavaju vsetci, ktori si vedia spocitat dva a dva. Len papalasi mestskej casti Praha 6 (na cele so starostom Tomasom Chalupom - vid hesla "Chalupoida" a "metro do kazde chalupy") a niektori prazski sotousi sa rozplyvaju nad vraj hyper-potrebnym usekom linky A Dejvicka-Nemocnice Motol-Letiste Ruzyne. Nad tymto projektom som znechuteny uz aspon osem rokov. Podotykam, ze v rokoch 1998-2007 som bol obyvatelom Prahy 6 a k nemocnici Motol mam velmi osobne vazby.
Modernizacia a zdvojkolajnenie existujucej zeleznicnej trate c. 120 Praha-Kladno (-Chomutov) v useku Praha-Hostivice, s odbockou na letisko, by stala zhruba 1/5 nakladov na Chalupoidu, bola by dokoncena asi 10x rychlejsie a hodinovu kapacitu cestujucich by mala rovnaku.
Navyse, Chalupoida v sucasne planovanej trase by mala cestovnu dobu Dejvicka-Letiste Ruzyne 24 minut, pricom sucasna autobusova linka 119 v rovnakej trase to podla CP zvlada za 23 minut!!! Vlakova rychlodraha by to zvladala za cca 15 minut, pricom by mala 15 minut interval.
v tom článku sa museli asi pomýliť. Inak, je to riadne drahá pôžička, keď náklady 47 miliárd CZK po rozložení na 40 rokov predstavujú splátku 12 miliárd ročne. ?