Reply on: Valec #2995:
Kompenzačná ? správa:18 rokov po uzavretí poslednej španielskej trolejbusovej prevádzky (Pontevedra 1989) 25. júna 2008 zahájili prevádzku trolejbusy v španielskom meste Castellon de la Plana.
Prvá linka je dlhá 2 km, má 5 zastávok. Jazdia ne naj 3 trolejbusy Cristalis/CIVIS s pomocným pohonom IVECO o výkone 109 kW. Trasa je v celej dĺžke vedená na samostatnom telese s optickým navádzaním. V celej dĺžke sa používa elektrický pohon s výnimkou časti otočky Parriqe Ribalta, kde sa využíva diesel. Ešte v tomto roku sa predpokladá predĺženie o ďalších 400 metrov cez historické centrum do zálivu Grao. V roku 2010 sa predpokladá predĺženie trate po pobreží do Benicassim, v roku 2012 otvorenie ďalšej linky do Almassora/Burriana.
Trolejbusy sú číslované 146, 147, 148, systím má obchodný názov TRAM.
Voľne podľa správy Dirka Budacha zo Salzburgu.
Papyr
1) v com konkretne som bol arogantny?
2) v com konkretne by sa odo mna mohol priucit bolsevicky byrokrat?
3) je 30 rokov mlada generacia? Mnohi diskutujuci by asi nesuhlasili.
4) je TREZ prevadzkou MHD? Je TREZ elektrickou, alebo vlakom?
5) vyjadril Honzikpraha zaujem osobne spracovat a prevadzkovat podstranku o TREZ, alebo sa len prejavil ako typicky nespokojny lenivec (v style "ja to chcem, vy mi to spravte, zadarmo a do vcera")?
KVKV, nerad to konstatujem, ale ani Vase sediny Vam na rozume nepridali.