Reply on: Valec #2995:
Kompenzačná ? správa:18 rokov po uzavretí poslednej španielskej trolejbusovej prevádzky (Pontevedra 1989) 25. júna 2008 zahájili prevádzku trolejbusy v španielskom meste Castellon de la Plana.
Prvá linka je dlhá 2 km, má 5 zastávok. Jazdia ne naj 3 trolejbusy Cristalis/CIVIS s pomocným pohonom IVECO o výkone 109 kW. Trasa je v celej dĺžke vedená na samostatnom telese s optickým navádzaním. V celej dĺžke sa používa elektrický pohon s výnimkou časti otočky Parriqe Ribalta, kde sa využíva diesel. Ešte v tomto roku sa predpokladá predĺženie o ďalších 400 metrov cez historické centrum do zálivu Grao. V roku 2010 sa predpokladá predĺženie trate po pobreží do Benicassim, v roku 2012 otvorenie ďalšej linky do Almassora/Burriana.
Trolejbusy sú číslované 146, 147, 148, systím má obchodný názov TRAM.
Voľne podľa správy Dirka Budacha zo Salzburgu.
TA
http://uloz.to/517921/Who%20Killed%20the%20Electric%20Car.part1.rar
http://uloz.to/518308/Who%20Killed%20the%20Electric%20Car.part2.rar
http://uloz.to/518689/Who%20Killed%20the%20Electric%20Car.part3.rar
Titulky :
http://uloz.to/518864/Who_Killed_the_Electric_Car.srt