Ľudia by MHD jazdili aj viac, ale idú 3 autobusy po sebe a potom aj polhodinu nič. Pritom MHD je treba aj na tréningy, do hudobnej či knižnice, na krúžky, na druhú a tretiu smenu, k vlakom a autobusom PAL/DAL. Na linke 11 je nepochopiteľná dvojhodinová diera cez víkend, keď ľudia radi idú du Kubry na turistiku, na kyselku či na návštevu. Cez Vianoce býva nátresk v linke 24 a 25, ale kĺbové vozidlá radšej stoja vo vozovni. No a kapitolou samou o sebe je zápcha naša každodenná. Ja som za obnovenie systému dvojičiek liniek tak ako to bolo vždy: 1/11, 5/15, 8/18, resp. 17/22/23, ale len vtedy, ak na zvyšku trasy pôjdu linky v preklade. Nie keď ide 8 a 18 za sebou, alebo v rozostupe 3 min ako tomu bolo donedávna.
Neviem či Juh III potrebuje spojenie so Zámostím osobitnou linkou, ale ak áno, tak len v rannej špičke a popoludňajšej.
Ja by som navrhoval toto:
- linka 1 nosná 30/30/30, doplnková linka 22 30/-/-, dvojička pre Juh I linka 11 60/60/60, doplnková 17 60/-/-
- linka 8 30/60/60 a linka 18 30/60/60 rovnocenná, pre Juh II doplnková linka 21 60/120/120 a pre Juh III linka 28 60/60/60
- linka 5 nosná 30/60/60, dvojička pre Juh II linka 15 30/60/-
Neviem či Juh III potrebuje spojenie so Zámostím osobitnou linkou, ale ak áno, tak len v rannej špičke a popoludňajšej.
Ja by som navrhoval toto:
- linka 1 nosná 30/30/30, doplnková linka 22 30/-/-, dvojička pre Juh I linka 11 60/60/60, doplnková 17 60/-/-
- linka 8 30/60/60 a linka 18 30/60/60 rovnocenná, pre Juh II doplnková linka 21 60/120/120 a pre Juh III linka 28 60/60/60
- linka 5 nosná 30/60/60, dvojička pre Juh II linka 15 30/60/-
Marek6283
V nasom meste ked sa postavi dalsi most a opravi sa sucasny dojde urcite k prerabke trasovania liniek ale ludi do autobusov uz sotva prilakate naspet...ked si raz niekto zvykne na auto uz si tazko zvyka na mensie pohodlie...i ked mozno na to vozenie tazko setri...ale zatial to tak stale je...