Tak mame to za sebou. Vyradil sa Ikarus, vykonala sa nim posledna historicka jazda, odovzdali sa nove nizkopodlazne autobusy a po akcii sa uskutocnika prva historicka stretavka trencianskeho fora iMHD.
No bol by som Ti neskutocne vdacny! Ja som totiz dnes aj zajtra mimo Trencin(vies asi kde), inak by som sa rozhodne zucastnil!
Co sa tyka tych "info tabul" v interiery, tak uz to bolo spominane, ze sa uvazuje nad tym, tak toto su asi prve lastovicky. Inak v Brne je este v klbovom instalovany na strope LCD panel. Teda dva, na jednu aj druhu stanu. Je to taky obrateny trojuholnik na "strope". Mozem Ti to niekedy cvaknut. Ale ze by to bolo az tak k niecomu....skor moderny image. Ukazuje na nom asi dalsich 5 zastavok, ktore nasleduju...
od viacerych, hlavne od vodicov som pocul ze ikarus TN-759AM bol odpredany a prevezeny do BB ale za akym ucelom neviem. ak mate niekto nejake blizsie info sem s nim. TN-758AM isiel z poslednych sil, podla mojho nazoru, sli sme velmi pomaly a uz ani ten zvuk nebol ani zdaleka to co byvalo, len sameho dymu a vykon ziadny
myslim ze o Topolcanoch sa vazne neda hovorit a uz vobec porovnavat z Trencinom, to ako keby sme posudzovali TN vs. BA. tak dufam ze bude ta kapacita ikarusu dostatocna, mrzelo by ma keby sa donho nenatlacim, mali ste dat aj vlecku ako jazdila kedysi a to by bola dvojita historia, Ikarus a vlecka;-) najlepsie riesenie sa mi vidi tvarit sa ze pozeram kresby deti a ostat v ikaruse aby som sa tam potom nemusel tlacit:D
Normálne som sa musel pozrieť, čo som sem vtedy napísal ?
Čo sa týka tej Trnavy, aký starý bol dotyčný voz v čase, keď vykazoval takú nízku spotrebu, a ako dobre bol udržiavaný? Dal by sa porovnať so súčasným stavom toho trenčianskeho? Na akých linkách jazdil? Šplhal niekedy do takého kopca ako je ten na sídlisko Juh? SADky sa Ikarusov zbavovali hlavne aj kvôli tomu, že boli neekonomické (aj keď istú rolu tam zohral aj odliv cestujúcich), takže u väčšiny z nich sa spotreba asi pohybovala trošku vyššie než u sólo Karôs. Presné čísla ale fakt neviem, niekto s kompetentnejších (Juraj, Vladimír a pod) by ma mohol doplniť.
S tými dielcami máš pravdu, vyradené vozy by sa dali skanibalizovať, ale opäť sa pýtam: načo? Kvôli jednej posilovej jazde týždenne z hokeja? To mi veľmi ekonomické nepripadá. Skôr by som sa zamyslel nad efektívnejším využitím kĺbov, ktoré už v Trenčíne sú. Každú chvíľu je tu príspevok, ako sú nasadzované na nezmyselné poradia, kde sú poloprázdne.
no tak ten je celkom dobry ufrflanec:) ak myslis toho z terajsej #81 a dopravne predpisy mu tez moc nehovoria niekedy, ale o tom potom:) ja myslim ze aj keby siel ikarus TN-759AM tak neznamena to ze musi ist zrovna pôvodný vodic z neho. inac jeho pôovodný vodici boli pan Hatlas, ktory uz je na dochodku a ten druhy sofer jazdi teraz na #87 taky v okuliaroch. ale mozno tam daju nejakeho mladeho co robi zalohu. ale najlepsie by bolo keby dali takeho starsieho co kedysi chodil na TN-758AM na l. 8 a teraz robi smetara a na rozlucku by to odjazdil v smetarskom:D
ak pojde bus z l.5,mozno aj vodic....to potom bude jazda ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.