Jedna taká drobnosť s novým prístreškom na zastávke Legionárska. Dával som to aj oficiálnou cestou ako podnet (https://trencin.sk/wp-content/uploads/2018/10/Foto-k-požiadavkám-Ing.-Ščepko.pdf), no ešte 12.10. som písal M. Minárechovi a R. Hartmannovi, prečo sa zvolilo takéto riešenie. Nešlo len o nejakú "estetickú disharmóniu", ale hlavne sa výrazne zužoval priestor chodníka a zastávky. Čiže peší koridor vs. nastupovanie/vystupovanie cestujúcich na pomerne frekventovanej zastávke.
Argument spoločnosti EuroAWK bol, že ak ho osadia v línií jestvujúceho, nedostanú sa k reklamnej ploche pre blízkosť stĺpu verejného osvetlenia. A keďže reklama nadovšetko, musel sa posunúť prístrešok. No nakoniec zapracoval zdravý rozum spomínaných úradníkov s argumentami a stĺp sa posunul. Aj to je príklad, keď si mesto nevie definovať ani takú základnú vec akou je kvalita a funkčnosť verejného priestoru. Zastávky MHD nevynímajúc. Aj keď toto je jeden z tých pozitívnych príkladov.
Argument spoločnosti EuroAWK bol, že ak ho osadia v línií jestvujúceho, nedostanú sa k reklamnej ploche pre blízkosť stĺpu verejného osvetlenia. A keďže reklama nadovšetko, musel sa posunúť prístrešok. No nakoniec zapracoval zdravý rozum spomínaných úradníkov s argumentami a stĺp sa posunul. Aj to je príklad, keď si mesto nevie definovať ani takú základnú vec akou je kvalita a funkčnosť verejného priestoru. Zastávky MHD nevynímajúc. Aj keď toto je jeden z tých pozitívnych príkladov.
JurajZaTn
Zatial plati obnova "individualna", teda novy autobus iba v tom pripade, ak sa totalne nabura, zhori, alebo ak SADka preukaze pri kazdom jednotlivom kuse, ze oprava uz je extremne draha a treba kupit novy. Zatial chvalabohu nikoho nenapadla sialena myslienka kupovat namiesto novy autobusov ojazdene z inych miest.
S priebeznou obnovou to vsak nema nic spolocne, vozodlovy park starne a jedneho dna naozaj moze prist ku kolapsu...