Reakcia na: milan005 #8970:
"Ak ísť na Zongorku, kde sa tam otáčať?? A pre koľkých cestujúcich? V priemere 1 človek na spoj?"Zachádzajúci spoj je možné otáčať priamo po ulici, viď prílohu. V tej mape to dobre nevidieť, ale keď pozrieš street view, tak je to pekný oblúčik:
https://goo.gl/maps/ykJMvb48qUs
Čo sa počtu cestujúcich týka.
Portál ESKN zobrazuje na výpisoch z listov vlastníctva počet bytov, takže je to pár kliknutí:
- počet bytov vo všetkých okolitých bytovkách - 233, z toho 23 rozostavaných
- z katastrálnej mapy ručne napočítaných 13 rodinných domov.
Pre porovnanie, v Kubrici je celkovo 93 rodinných domov. V Záblatí o trocha viac, 346 rodinných domov (portál eskn - vyhľadávanie - súpisy - stavby - stiahneš v pdf, skopíruješ do nejakého excelu, zoradíš podľa kódu desať a pozrieš počet riadkov). Mesto by teoreticky mohlo mať k dispozícii čísla aj o počte obyvateľov.
Ak sa nejako zosúladia časy spojov so začiatkom a koncom smeny pre výrobu a administratívu v Leoni, tak to môže byť ráno aj poobede vyťažené v oboch smeroch.
draxter
- oficiálna zmena CP nie je (aspoň som ju nezaznamenal, takže ak existuje, sem s ňou, ale ani na webe SAD to nie je inak), takže Ku štvrtiam, Baumax je stále po starom: sa divím, že to robia takto na kolene, keď sa robili zmeny v decembri tak nič a zrazu vo vozoch hlási inak ?
- linka 15: áno, uvidíme čo prinesie ďalšia zmena, ale nie je problém to nateraz odstrániť z občasných konečných
- linka 21: tam to nebudeme meniť, pretože linka 21 by potom oficiálne podľa CP mala mať konečnú na Opatovská, Niva, takže by sme mali aj túto zastávku zmeniť. To ale nepovažujem za vhodné s ohľadom na tarifnú výnimku, kde lístok platí práve vždy až po Maják. Takže spoj končiaci na Majáku je oficiálne spoj len na kratučkom úseku Niva - Maják, no v skutočnosti je to spoj idúci z Juhu, ktorý pred jazdou do vozovne (či na prejazd na inú konečnú) ešte zvezie ľudí na Maják - preto ho neznačíme ako občasnú konečnú. Snáď som to vysvetlil, no beriem, že každý môže mať svoj názor ?