Reakcia na: MA MHD #8975:
určite s tou 6 a 16 máš pravdu. Avšak nakoľko máme limit v podobe vozokilometrov, tak ťahať každú 6 až do Záblatia nemôžeme, potom musíme inde ubrať. A držíme sa toho, že nosné smery neuberáme, takže menšie zlo je určite L6 (u teba 16) ukončiť na stanici a neťahať večer na Sihoť resp. vybrané posilové spoje neťahať ďalej než po SAD (má to inak aj manipulačný význam pre zvoz do vozovne). Držíme sa taktu, pokiaľ je to len trochu možné. Takže asi tak. Tie km do Záblatia nie sú zanedbateľné, veď dnes mesto kvôli 1km zachádzke linky 2 z Biskupíc do Nozdrkoviec pozerá na každé euro, takže musíme vychádzať z toho, čo si objednávateľ objedná. A cieľom bolo km dodržať. Ak by sa dali navýšiť km (nie je predmetom nášho návrhu), tak kľudne a samozrejme! Takto išlo o to, aby bola zachovaná základná dopravná obslužnosť, ktorou je večer na Sihoti hlavne linka 8 a potom 24.Kritika je potrebná, nik sa nemôže tváriť že niečo robí dokonale, takže tieto postrehy vítame! Len poskytujeme pohľad, akým sa to robilo, pretože nie všetko je zrejmé z mapy, ale o 2 dni si tu nájdeš celý koncept a potom to možno urobí iný dojem, než len mapa ?
milan001
- linka 6: super nápad, konečnú v Opatovej pre účelové spoje nepovažujem za mínus, práve naopak jej zrušenie len preto, že ich je 6 občasných, nie je dôvodné. Konečná v priem.parku je tiež zjavne pre účelové spoje, takže linka má hlavnú konečnú na Sihoti a v Záblatí. Ak sú niektoré spoje nie potrebné v celej dĺžke, je výborný nápad ich ukončiť na stanici či na SAD-ke ?
- linku 22 by som na Električnú nedával, predsa len ak to je doplnok linky 1, neviem či by to bolo vhodné
Ale naozaj super, najmú ak porovnám s návrhom DIC, tak jednoznačne klobúk dolu.?