Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ta Legionarska vyzera uzasne,ale nemozem si pomoct,ten obrubnik sa mi zda vysoky pre NP vozidla,dufam ze ma len oci klamu:) Inac klobuk dolu za prevedenie...a po tom novom kusku asfaltu sa tiez radost previest,take by mali byt vsetky cesty pre autobusy...
Reakcia na: draxter #7943:
No teraz bude na meste resp. stavebnom urade, aby dobuducna zadefinoval pre to volne uzemie po Opatovu nejake poziadavky a dotlacil developerov do vyvolanych investicii. Teraz je to s nejakou vacsou vystavbou v Trencine utlmene, ale ktovie co bude za par rokov.
takže nový otoč nebude ? Chcelo by to potom niečo urobiť s tým dnešným, nevyhovuje ani parametrovo ani kapacitne. A to ešte donedávna s postupujúcou výstavbou sa uvažovalo aj s predĺžením k Novej Kubre. Snáď aspoň obslužná komunikácia poza VÚO sa dorobí, lebo teraz je Sibírska jediná "nelegálna" jednosmerka: miesta nikde, ale autá veselo parkujú aj v jazdnom pruhu.
Neviem kto tu predtym spominal vybudovanie noveho obratiska na Sihoti, ale vyzera to tak, ze nebude.
Zo stranky trencin.sk:

Kedy bude vybudované nové obratisko pre autobusy MHD na Sihoti? V tomto článku http://www.cas.sk/clanok/254172/invalidna-dochodkyna-sa-citi-ako-vazen-pri-prichode-domov-porusuje-zakon.html sa spomína, aký je termín jeho relaizácie a kde presne sa bude nachádzať?
Odpoveď:

Jarmila Maslová, útvar stavebný, životného prostredia, dopravy a investícií:

Informácia, ktorú poskytla hovorkyňa ŽSR, nie je celkom presná. Pôvodne síce malo byť vybudované aj nové obratisko pre autobusy, ale napokon z dôvodu, že v uvedenej lokalite nekončia žiadne linky MHD, sa od tohto zámeru upustilo. V priestore pri novom podchode pre chodcov bude vybudovaná odstavná plocha pre automobily.
poslednú dobu, už je to viac než 8 rokov, veľa študentov z TN a okolia dochádza do Brna. Tak som si pozrel, koľko autobusov a kedy do Brna jazdí a ako je na tom prípojovosť MHD. Áno, v nedeľu je obľúbený jediný vlakový spoj o 17:21, s prestupom v Teplej a na Vláre, v Brne je človek 21:03.
Busy: 0:20 a 1:15 (2,4,7), 2:05, 2:15, 3:30, 7:15x, 7:45x, 8:00, 8:45g, 11:35, 13:30(5), 13:45, 13:45(7), 16:40(3,7), 16:50, 16:55, 18:20(7), 20:30(7). Čo myslíte, na ktoré spoje sú dobré prípoje?
Reakcia na: draxter #7938:
Na webe ešte nie, ale do 2 týždňov by tam mali byť všetky. Zároveň by sa mali periodicky zverejňovať na trencin.sme.sk (každý týždeň jeden). Aspoň tak to bolo prislúbené z Petit pressu (vydavateľ Trenčianskych a Echa)
Reakcia na: Richard Ščepko #7937:
teším sa keď si budem môcť prezrieť tie projekty, na webe zatiaľ doplnené nie sú, však?
Reakcia na: MA MHD #7936:
No netýkalo sa to ani okrajovo dopravy, tak som to tu nechcel zahlcovať. Inak výstava potrvá až do 19.9. na Mierovom námestí. ? ?
Ozaj , na stránke mesta Trenčín som našiel ešte niečo k téme Mestské zásahy.
Odkaz: http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=88540
Reakcia na: Richard Ščepko #7933:
No super!!!! Konečne niečo zmysluplné aj v Trenčíne. ? ?
Reakcia na: Richard Ščepko #7933:
Palec hore Richard, taka aktivita sa ceni. Som v dobe vystavy mimo TN, ale ked sa bude dat hlasovat cez net za jednotlive navrhy, tak zahlasujem.
Viem, že projekt Mestské zásahy nie je len o dopravných riešeniach, no snáď ma nezlinčujete. V rámci odovzdaných projektov sa 4 návrhy týkajú riešenia konkrétnych zástavok MHD (aj tú diskutovanú Braneckého). Preto by som Vás chcel všetkých pozvať na otvorenie výstavy projektu Mestské zásahy Trenčín, v rámci ktorej bude vystavených 37 projektov - mestských zásahov navrhnutých architektmi, záhradnými architektmi aj umelcami na zlepšenie a skvalitnenie verejného priestoru v meste Trenčín.
V deň zahájenia výstavy bude k dispozícií brožúrka s prezetovanými návrhmi vydaná pre túto príležitosť.

Sobota 7.9.2013 o 15:00, Mierové námestie, Trenčín (pri Morovom stĺpe)

Viac informácií v pozvánke:
https://www.facebook.com/events/528247537259609/?notif_t=plan_user_joined

Prípadne krátky rozhovor:
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=88491

Web projektu:
http://www.mestskezasahy-tn.sk/
Reakcia na: Tiny #7931:
určite, ale dá sa to aj bez toho, aby sa križovatky riadili jednotne, jednoducho sa urobí skúška s meraním času a rýchlosti a je to. Len by to chcelo skúšať.
Reakcia na: draxter #7930:
Ja si uplne myslim, ze by stacilo, keby sa tie semafory nastavili na zelenu vlnu, tak ako to byva v zahranicni bezne. U nas, co jazdim, viem ze to doteraz nie je nastavena. Su tu urobene uzly, ale celkove prepojenie chyba. Krizovatka pri Tatre je spojena len s krizovatkou k stanici. Krizovatka pod mostom je spojena len s krizovatkou na most. Krizovatka pri Perle je spojena len s krizovatkou pri AGIPe. Medzi tymito uzlami chyba prepojenie, co dost spomaluje premavku. V nemecku som v kazdom meste kde je hlavny tah videl semafory aj s radarom, co znamena, ze ked niekto siel rychlejsie ako bolo dovolene, automaticky mu naskocila cervena a trosku ho zdrzala. Domaci chodili predpisovo, lebo vedeli, ze len tak sa da dodrzat zelena vlna. Lenze u nas na nic nie je. Technologia je, len penazi samozrejme nie je.
Reakcia na: Richard Ščepko #7929:
riešenie veru nie je možné, pretože zo stanice odbočuje doľava na Štefánikovu aj MHD. Najlepšie by bolo, ak by sa vybudoval odbočovací pruh v smere Nám. SNP - stanica, pretože teraz je to odbočovaco-priamy smer a tým sa brzdí celá premávka. Priestor by na to bol, ten pruh už kedysi chvíľu existoval, len bol prikrátky. Druhou možnosťou je zamedziť odbočeniu z Kragujevských hrdinov doľava na Štefáničku, a MHD presmerovať v tomto smere po Železničnej a Kukučínovej (na jej konci by bola aj presunutá zastávka spred Araveru):
https://maps.google.sk/maps?saddr=%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%A1&daddr=48.8957848,18.052583+to:48.893289,18.0546538+to:Kuku%C4%8D%C3%ADnova+to:Gener%C3%A1la+Milana+Rastislava+%C5%A0tef%C3%A1nika%2Fsilnici+61&hl=cs&ie=UTF8&sll=48.893136,18.054035&sspn=0.008521,0.01929&geocode=Fd4X6gIdrG4TAQ%3BFSgX6gId53UTASlNrYdGIaIURzGU7VH9Tq38yw%3BFWkN6gId_X0TASm9eCMwJKIURzHhXDYPI2r8TQ%3BFcAJ6gIdhXwTAQ%3BFcUI6gIdpI8TAQ&oq=gen&mra=dme&mrsp=4&sz=16&via=1,2&t=m&z=16
Reakcia na: Richard Ščepko #7928:
Dodatok:
Teraz ma napadlo, že je tam aj odbočovací pruh (zo stanice k MAXu). Čo trochu vec komplikuje.
Reakcia na: mathre #7927:
Možno toto by mohlo byť riešením:

http://www.youtube.com/watch?v=a1Tz4N-SHhE

V smere k Maxu by svietila zelená, no po stlačení dopytového tlačítka by začalo odpočítavanie (pre informáciu ľuďom, ktorí by čakali na priechode). Po prepnutí na červenú v smere k MAXu, by chodcom nabehla zelená. Na frekventovaných priechodoch v zahraničí semafór s časovačom (a displejom) nie je až taká nebežná vec. Ale možno by nás trenčiansky dopraváci vysmiali ?
Reakcia na: MA MHD #7921:
Čo sa týka tej križovatky pri stanici tak nezabúdajú že je tam priechod pre chodcov riadený tak isto semafórom. Iba kvôli nemu je križovatka riadená aj smerom k Maxu. Nápad máš super, veľa ľuďom by to pomohlo ale kvôli tomu prechodu je nereálny.
Reakcia na: draxter #7923:
mne osobne takýto prístup vadí. Veď ak je spoj linky 1 vyťažený, tak naň pošlem kĺbový autobus. A ak ani to nestačí (čo by som sa v TN divil o 17:20), tak potom je asi zle nastavený CP liniek 1 a 22 - a tu vidím problém, pretože linka 1 má interval 30 min a linka 22 má interval 60 min. Čo z toho vychádza? Že sa to celé pohnojilo obmedzeniami na linke 22, pretože teraz je rozloženie spojov nepravidelné, a vždy raz do hodiny je veľká diera (25-35-55) a keďže 25 a 66 jazdí práve linka 1, linka 22 môže mať najideálnejšie odchod 10 alebo 40, čo je tiež nie príliš vhodné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.