Reakcia na: draxter #7903:
no , čo sa týka liniek 22 a 1 tak naozaj chodia často pár minút po sebe. Ale podla mňa nieje dôležité aby boli linky previazané. Veď v Trenčíne skoro nikto neprestupuje medzi jednotlivými linkami. Pre cestujúcich sú dôležité prestupy medzi MHD , vlakmi a autobusmi PAL. Trenčín nieje až také veľké mesto takže pre ľudí je dôležitejšie a viac ich priláka na MHD keď budú zabezpečené prestupy medzi jednotlivými druhmi dopravy tzv. Integrovaná doprava. V Trenčíne chodí veľa liniek a z tohto dôvodu nieje nutné prestupovať. Chodím veľmi často s MHD a naozaj prestupy môžu byť využívané ale nie v Trenčíne nakoľko Trenčín nieje taký veľký. Najdôležitejšie je pre ľudí prestupovanie medzi jednotlivými druhmi dopravy ako medzi linkami MHD. Veď každá linka je iná preto že ju využívajú iný ľudia a každá linka musí chodiť ináč. Napríklad linka 24 chodí tak lebo to potrebujú zamestnanci obchodnej zóny a nakupujúci. Keď sa previaže z linkou 2 tak sa zmenia je odchody ktoré už nebudú pre ľudí tak výhodne a nebudú nadväzovať prestupy na vlaky a už nebu využívaná vôbec lebo vlaky sa nám neprispôsobia.
Richard Ščepko
http://www.youtube.com/watch?v=tQAxFR3kBFk (od cca 1:49:00 - do cca 1:56:45, prípadne dlhšie). Len upozorňujem, že je to trochu vytrhnuté z konceptu. Názor si urobte sami.
@ Kasselský obrubník:
Vrátim sa v krátkosti k nemu. Chcel by som tu len napísať, kto sa najviac zaslúžil o tento prvok. Je to poslanec Emil Košút (SMER-SD) a prednosta stavebného Ján Forgáč (primátorov nominant). Niečo, alebo niekoho pochváliť je na Slovensku ešte stále brané ako "divné", keďže tu sa hlavne kritizuje a nadáva. Ale ak by sa náhodou chcel niekto poďakovať (a teda napísal aj spätnú väzbu na túto novinku), pripájam na nich email: emil.kosut@trencin.sk a jan.forgac@trencin.sk. Ja som tak urobil. Verte, že to trvalo roky a bolo to len a len o ľuďoch. ?