Tak dobre, 4 a 11 ak vozia viac ľudí je to tým že zo starej Sihote neide 2 a 6 /nemyslím že vôbec ale.../ a berú tých ľudí , skrátila sa jazdná doba? no...tou minutážou ktorá je nestíhateľná... a človek čo sa vezie 1 zo Saratovskej na stanicu cez ďzenerála sa určite skráteno nevezie a je celý happy, ako sorry, ja už to nemôžem čítať a píšem sem len keď si dám pár deci vína... a je mi jedno kto sa naštve!!! 25.12. mi nastúpil v noci keď už všetko normálne spalo podnapitý pán, to čo on povedal by sa malo vyhrať a zverejniť... odcitujem len to málo slušného- " nebola to žiadna výhra ani pred tým ale toto je totálne..." a ja dodám už len že áno, upravilo sa pár vecí ale je to len komplikované ! Mne sa ľudia tak sťažujú či už za volantom alebo pri výmene CP vývesiek že už sa smejem z toho lebo iné mi neostáva... Kopa dobrých nápadov bola a aj je u tvorcov, postehy z terénu si cením ...ale ružové to nie je, len čo už teraz s tým?!
capaCity
Sihoť, Max?
Hlavne, že sa tu viacerí navážajú do Dopravy na Považí, aké mali luxusné podmienky pri reorganizácii, že nemuseli šetriť km, ale navýšiť km prostredníctvom predĺženia 2 do Opatovej je už v poriadku?
Po nejakej dobe sa uvidí, či si 4 nájde cestujúcich do Opatovej, ale predlžovanie 2 na Sihoť určite nie je riešením. Tým, že sa 2 a 23 skrátili po stanicu sa podarilo zahustiť intervaly všetkých ostatných liniek na Sihoti a vytvoriť oveľa lepšiu ponuku ako bola, prečo to tu stále niektorí nedokážete pochopiť? Radšej predľžiť 2 do Opatovej raz za hodinu a zničiť to čo sa v reorganizácii podarilo? Naopak, 2 je ideálna v dnešnom CP po stanicu a osobne by som na nej ušetril km spôsobom, že by som úplne zrušil zachádzky na Biskupice námestie a Biskupice cintorín a nechal ju trasovanú cez Noviny len do Nozdrkoviec, aj vzhľadom na plánovanú bytovú výstavbu za Nozdrkovcami. Predsa celé Biskupice môžu využiť hustú ponuku spojov SAD, ktorých jazdí cez Turnú oveľa viac, ako okolo Tesca. A Biskupice cintorín by mohla nahradiť zastávka pri kruhovej križovatke na Karpatskej.