Reakcia na: S499.1023 #15624:
Vôbec nie, a vôbec nikto tu nehovorí o odvšadiaľ všade. Ale ak sa vrátia v čase, tak linky 8-18-28 to bolo presne o Tom že každá vetva Juhu mala spojenie na Sihoť.Fakt je, že 11 bola vždy v TN ako zázrak, lebo maličká Koncová Kubrica ozaj tú linku využívala. A to k Maxu (načo im chodiť až do Lauga), na stanicu, a potom do centra a ďalej. Takto prišla o 2 základné body - stanicu a Max (spomínam ešte veľkých zamestnávaťelov Pod Spkolicami so strednou školou, budiš)
capaCity
Sihoť, Max?
Hlavne, že sa tu viacerí navážajú do Dopravy na Považí, aké mali luxusné podmienky pri reorganizácii, že nemuseli šetriť km, ale navýšiť km prostredníctvom predĺženia 2 do Opatovej je už v poriadku?
Po nejakej dobe sa uvidí, či si 4 nájde cestujúcich do Opatovej, ale predlžovanie 2 na Sihoť určite nie je riešením. Tým, že sa 2 a 23 skrátili po stanicu sa podarilo zahustiť intervaly všetkých ostatných liniek na Sihoti a vytvoriť oveľa lepšiu ponuku ako bola, prečo to tu stále niektorí nedokážete pochopiť? Radšej predľžiť 2 do Opatovej raz za hodinu a zničiť to čo sa v reorganizácii podarilo? Naopak, 2 je ideálna v dnešnom CP po stanicu a osobne by som na nej ušetril km spôsobom, že by som úplne zrušil zachádzky na Biskupice námestie a Biskupice cintorín a nechal ju trasovanú cez Noviny len do Nozdrkoviec, aj vzhľadom na plánovanú bytovú výstavbu za Nozdrkovcami. Predsa celé Biskupice môžu využiť hustú ponuku spojov SAD, ktorých jazdí cez Turnú oveľa viac, ako okolo Tesca. A Biskupice cintorín by mohla nahradiť zastávka pri kruhovej križovatke na Karpatskej.