Reply on: 723.6 #8527:
na pridanie spojov zabudni, doposiaľ sa hlavne redukuje. Treba vyjsť aj zo skladby vozového parku a osobitostí TN:a) kĺbaky majú nezastupiteľné miesto, ráno by si Juh a Laugaricio bez nich neodvozil
b) vždy je to o kompromise, takže interval 10-15 min isto nebude, preto nám treba väčšie busy
c) kvôli okrajovým spojom kupovať krátke vozy je nezmysel, pozri sa na PD, kde sa ľudia tlačia v 10m vozoch, pretože tie prevažujú a podarilo sa tak vyhnať ľudí z MHD, pretože jednoducho intervaly sa neposilnili, skôr naopak
Ad Kubra: linka 1 dnes jazdí v intervale 30min v "x", výmena v Kubre (t.j. dve zastávky) s linkou 2 je ideálna, ono do Kubry je kĺbak zbytočný luxus stále. Veď sídlisko Pred poľom je od Kubry, námestie vzdialené niečo menej než 800m! Takže 2+11 je pre Kubru podľa návrhu určite dosť. Kdežto sídlisko Sihoť III a IV naplní kĺbak oveľa lepšie, a tento by obslúžil aj Pred poľom, takže linka pre kĺb ako vyšitá!
723.6
Ale páni (a dámy, ak tu sú nejaké), dajte hlavy dokopy, spoločne dolaďte tento návrh a normálne si dohodnite stretnutie s dopravným oddelením mesta a SADkou. Občas sa stane, že aj 1-2 ľudí berú vážnejšie, no keď Vás bude viac, tak isto máte šancu a hlavne to po prvom sedení nevzdávajte. Ak aj nebudú chcieť SADkári alebo mesto spolupracovať, tak si vyžiadajte údaje o nákladoch na 1km, koľko by mala km, ktorá trasa, príp. to zmerajte v Google Maps (presnosť na desiatky metrov postačí dúfam), zostrojte CP, spočítajte to za celý rok (ja mám na to spočítanie celkom dobré tabuľky) koľko km, urobte obehy vozidiel (to sa celkom dá, isto ľahšie ako turnusy pre šoférov) a turnusy pre šoférov už ozaj môže dopravca vypracovať ? Ak sa budú vykrúcať, tak im naložte, sú hyeny lenivé a dajte to do miestnych novín, ale skontaktujte médiá a vyžiadajte si priestor aby sa to dostalo k ľuďom, ako sa to podarilo Paťovi Pčolkovi z Plavča. Ak môže mať Jančura priestor na každé "prdnutie" v médiách, tak vy s oveľa podstatnejšou vecou by ste tiež mali mať.