Reply on: Marek6283 #8532:
Zrovna sú Sihoť a Dlhé Hony na 2x si vybral presne spojenie ako ten hysterický dôchodca alebo iný človek, ktorý má z toho smrť a záchvate argumentačného ošialu aby nedajbože sa niečo zmenilo z jeho zkostnatelých zvykov, tak treskne zrovna tú variantu kde spojenie ostáva alebo je ešte posilnené. Mám v tomto pocit, ako keby som sa bavil s náboženským fanatikom o predmanželskom sexe a vytiahne ozaj argumenty také, že môžeme do Silvestrovského programu dať ? Zrovna spojenie Sihoť - Juh bolo v mojom návrhu riešené dvoma pomerne silnými linkami... ešte neviem čo také skúsiš, ale aj Kubra - Juh som mal spojené, Zlatovce - Juh, aj Zlatovce - Sihoť. A k tým prestupným zastávkam by ktorá vyhovovala blízko centra keď nie Braneckého a Hasičská? Už mi vychádza iba tak Legionárska, lenže potom zas medzi linkami ktoré idú z Kubry a Sihote na Zlatovce sa nebude dať prestúpiť, lebo na žel.st. je na zachádzku pre linky zo Sihote a na Legionársku ísť je zas totálna blbosť. Neviem či Hasičská je zlá zastávka na prestup na hrane. Je tam podchod a čo na tom vadí? Trnavské mýto v BA máš ešte väčší podchod a prestupuje sa tam v oveľa väčšom množstve. Okrem toho neviem prečo manipulatívne podsúvaš furt prestup ako prebiehanie zo strany na stranu na Hasičskej, keď hovorím o prestupe na jeden smer a nie, že tam ľudia budú prestupovať pri jazde Sihoť - žel.st., Sihoť - Kubrá alebo dokonca takú blbosť že Juh - Zlatovce. Tak už prosím ťa nepodsúvaj v kuse to isté a zrovna tie najväčšie voloviny či totálne nezmysly.
723.6
Sú dva spôsoby akými sa dá ísť pri redukcií. Buď dlhšie intervaly a viac liniek (tak aby bolo každá časť s každou spojená) aj s využitím pár kĺbových autobusov, alebo minimum liniek s 10 a 12m vozidlami a krátkymi intervalmi, kedy by nejaký prestup bol hračkou.
A ešte dotaz k obsluhe Kubry, že sú tam linky 2 a 11, kde jazdí dnes linka 1, ktorá je obsluhovaná klbákmi. Stačili by dve linky v cca preklade 10/15/10//15 aby to pokryli?