Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #8286:
No , to je super nápad. Lebo ja tam mám kúsok firmu a je tam pekný chaos. Síce sa chystá rekonštrukcia , ale tá rekonštrukcia je otázna. Ten nápad treba poveď niekomu z MsÚ.?
inak tie semafóry čo boli pri Kauflande by som dal namontovať teraz na križovatku Rozmarínová-Palackého keď je už Braneckého obojsmerná.
Reply on: draxter #8284:
Super! - tak už zase aktuálne informáie? ? ?
Reply on: MA MHD #8283:
áno, všetko bude, teda už je ?
Koniec výluky linky 21 a zároveň začiatok ďalšej výluky na tejto linke:
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=94569
- zišlo by sa spraviť oznam
Pomerne zaujímavá stránka k 40. výročiu pražského metra: http://www.m40.cz/ ?
Reply on: draxter #8278:
sám som ju videl plnú, ale to bolo ráno. čo tak podvečer či dopoludnia?
Reply on: draxter #8279:
Veľmi smetné. A to je až neuveriteľné že niekto okradne mŕtveho vodiča , ktorí ešte zomrel pre záchranu cestujúcich.
tak ako sa prejavila linka 21 po zmene trasy, stúpla vyťaženosť či práve naopak?
Reply on: draxter #8276:
...a tak som si tu 6ku tam vychutnaval...a uz tam budem brzdit? ,dik ze si to tu dal,zajtra sa mi to zide!!!?
zmena prednosti v jazde na Opatovskej, viď link dole na hlavnej stránke
Reply on: draxter #8274:
Super , to bude určite zaujímavé.! Aspoň sa viac aj ja dozviem o vzniku MHD!
Inak , teraz asi vyšlo po sledné vydanie INFO TN , lebo poslanci stopli peniaze. Našťastie sa už spisuje petícia...
Reply on: capaCity #8273:
ospravedlňujem sa, mal som nejaký výpadok netu dlhší čas, tak som nestihol pripraviť to, čo som chcel. V krátkosti však zatiaľ poviem len toľko, že z mne dostupných materiálov sme ustálili začiatok MHD v TN na 29.04.1954 ?
Dátum 09.05.1949 je totižž síce faktom ohľadne spustenia linky č. 1 miestnej dopravy (teda nie mestskej, ale tak nazývanej prímestskej v danom čase), pričom mätúce bolo aj samotné označenie číslom tejto linky (ako vyplýva aj z dostupných fotografií). Hoci to možno smelo nazvať "predobdobím" MHD, pretože neskoršia linky MHD 1 naozaj prevzala trasu č. 1 miestnej dopravy.

Viac informácií bude v pripravovanom článku, ktorý uverejníme 30.05.2014, teda 1 rok, 1 mesiac a 1 deň po 60. výročí MHD v Trenčíne. ?
Inak priatelia, tento rok oslávi MHD v Trenčíne podľa sekcie história našej stránky 65 rokov. Nebolo by dobré v lete urobiť nejakú propagačnú akciu pre cestujúcu verejnosť? Veď by sme mali mať aj nejaké historické vozidlá, aj keď nemyslím, že v prevádzkyschopnom stave... ďalej by mohla SADka aspoň pre skalných záujemcov otvoriť vozovňu alebo niečo také... Asi moc snívam, keď sme v Trenčíne, že? ?
Zdravím ,
napadlo ma dať odkaz na jedno zaujímavé video , ktoré sa síce netýka MHD ale aj tak verím že sa poriadne pobavíte!: http://www.youtube.com/watch?v=1JCy9fwQvOU ? ?
Obmedzenie počas Veľkej noci:
Obmedzenie cestovného poriadku MHD počas Veľkonočnej nedele
Vážení cestujúci,

z dôvodu zatvorenia obchodných centier v obchodnej zóne Belá

nebudú dňa 20.4.2014 (Veľkonočná nedeľa) premávať linky 24, 25, 27.

Ďakujeme za pochopenie

Reply on: MA MHD #8269:
presne tak. Ja som dnes pozeral územný plán ako aj zmeny po dobudovaní železnice, a napadlo ma, že by MHD mohla vyzerať takto
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Max - Pred poľom - Sihoť III - Sihoť IV (20/30/30)
5 Juh I - Dlhé Hony - Nemocnica - Zlatovská (30/60/60)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská - Záblatie (30/60/60)
7 Kubrica - Kubra - žst - Zlatovská - Juh I (60/120/-)
10 Nozdrkovce (LOT) - Karpatská - Nemocnica - Hasičská - žst - Kubra (30/60/120)
11 Juh I - Inovecká - nemocnica - Hasičská - žst - Pred poľom - Kubra - Kubrica (60/60/60)
15 Juh II - Zlatovská - Old Herold - Orechové/VOP - Zlatovce (30/60/120)
18 Juh I - Inovecká - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV (30/60/60)
21 Opatová - Kubra - Pred poľom - Rázusova - Električná - Juh II (60/120/120)
24 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Nemocnica - Laugaricio (LOT) (60/60/60)
25 Juh II - Inovecká - Nemocnica - Laugaricio (LOT) (60/60/60)
28 Juh III - Dlhé Hony - nemocnica - Hasičská - žst - Rázusova - Sihoť IV (30/60/60)
N1 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Nemocnica - Hasičská - žst - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - Legionárska - Juh II
Dlhodobé problémy a návrhy pre MHD TN. Ale najlepšie je ozaj to že linky si doslova kradnú cestujúcich keď idú po sebe a následne môže cestujúci čakať aj hodinu. Ale ďalším z problémov je aj nedostatočná alebo žiadna obsluha častí kde je najväčšia výstavba (napr. Pod Juhom , Na kamenci , Nová Kubra , Noviny a pod.).
Reply on: draxter #8267:
veď mesto ako objednávateľ má presné štatistiky spojov na linkách a linky ako také tiež. Takže by nemal byť problém určiť základnú os s najvyšším hodinovým dopytom (predpokladám že tiež Juh - Dlhé Hony - žst - Sihoť) a podľa toho sa rozhodnúť. Potom ručiť najväčšie špičkové nárazové vlny (predpokladám 2,5,6,15,24 a 25) a podľa toho rozhodiť kĺbaky, NP vozy a zvyšok.

No a takto ďalej, až by sme mali napr. niečo takéto v "x" napr.:
- linky kde treba interval 30 min celodenne (môj tip 1 a 😎
- linky, ktoré treba posilňovať v špičke či iných častiach dňa o pridané spoje (2,5,8,13,15)
- linky, ktoré treba posilniť nasadením kĺbového vozidla v špičke (6,15,24,25)
- linky, ktoré budú premávať len v špičke (inej časti dňa) (4,7,12,16,17,19,20)
- linky, na ktorých niektoré spoje vyžadujú nasadenie kĺbového vozidla (1,22,24)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.