No , to je super nápad. Lebo ja tam mám kúsok firmu a je tam pekný chaos. Síce sa chystá rekonštrukcia , ale tá rekonštrukcia je otázna. Ten nápad treba poveď niekomu z MsÚ.?
Super , to bude určite zaujímavé.! Aspoň sa viac aj ja dozviem o vzniku MHD!
Inak , teraz asi vyšlo po sledné vydanie INFO TN , lebo poslanci stopli peniaze. Našťastie sa už spisuje petícia...
ospravedlňujem sa, mal som nejaký výpadok netu dlhší čas, tak som nestihol pripraviť to, čo som chcel. V krátkosti však zatiaľ poviem len toľko, že z mne dostupných materiálov sme ustálili začiatok MHD v TN na 29.04.1954 ?
Dátum 09.05.1949 je totižž síce faktom ohľadne spustenia linky č. 1 miestnej dopravy (teda nie mestskej, ale tak nazývanej prímestskej v danom čase), pričom mätúce bolo aj samotné označenie číslom tejto linky (ako vyplýva aj z dostupných fotografií). Hoci to možno smelo nazvať "predobdobím" MHD, pretože neskoršia linky MHD 1 naozaj prevzala trasu č. 1 miestnej dopravy.
Viac informácií bude v pripravovanom článku, ktorý uverejníme 30.05.2014, teda 1 rok, 1 mesiac a 1 deň po 60. výročí MHD v Trenčíne. ?
Inak priatelia, tento rok oslávi MHD v Trenčíne podľa sekcie história našej stránky 65 rokov. Nebolo by dobré v lete urobiť nejakú propagačnú akciu pre cestujúcu verejnosť? Veď by sme mali mať aj nejaké historické vozidlá, aj keď nemyslím, že v prevádzkyschopnom stave... ďalej by mohla SADka aspoň pre skalných záujemcov otvoriť vozovňu alebo niečo také... Asi moc snívam, keď sme v Trenčíne, že? ?
Zdravím ,
napadlo ma dať odkaz na jedno zaujímavé video , ktoré sa síce netýka MHD ale aj tak verím že sa poriadne pobavíte!: http://www.youtube.com/watch?v=1JCy9fwQvOU ? ?
presne tak. Ja som dnes pozeral územný plán ako aj zmeny po dobudovaní železnice, a napadlo ma, že by MHD mohla vyzerať takto
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Max - Pred poľom - Sihoť III - Sihoť IV (20/30/30)
5 Juh I - Dlhé Hony - Nemocnica - Zlatovská (30/60/60)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská - Záblatie (30/60/60)
7 Kubrica - Kubra - žst - Zlatovská - Juh I (60/120/-)
10 Nozdrkovce (LOT) - Karpatská - Nemocnica - Hasičská - žst - Kubra (30/60/120)
11 Juh I - Inovecká - nemocnica - Hasičská - žst - Pred poľom - Kubra - Kubrica (60/60/60)
15 Juh II - Zlatovská - Old Herold - Orechové/VOP - Zlatovce (30/60/120)
18 Juh I - Inovecká - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV (30/60/60)
21 Opatová - Kubra - Pred poľom - Rázusova - Električná - Juh II (60/120/120)
24 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Nemocnica - Laugaricio (LOT) (60/60/60)
25 Juh II - Inovecká - Nemocnica - Laugaricio (LOT) (60/60/60)
28 Juh III - Dlhé Hony - nemocnica - Hasičská - žst - Rázusova - Sihoť IV (30/60/60)
N1 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Nemocnica - Hasičská - žst - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - Legionárska - Juh II
Dlhodobé problémy a návrhy pre MHD TN. Ale najlepšie je ozaj to že linky si doslova kradnú cestujúcich keď idú po sebe a následne môže cestujúci čakať aj hodinu. Ale ďalším z problémov je aj nedostatočná alebo žiadna obsluha častí kde je najväčšia výstavba (napr. Pod Juhom , Na kamenci , Nová Kubra , Noviny a pod.).
veď mesto ako objednávateľ má presné štatistiky spojov na linkách a linky ako také tiež. Takže by nemal byť problém určiť základnú os s najvyšším hodinovým dopytom (predpokladám že tiež Juh - Dlhé Hony - žst - Sihoť) a podľa toho sa rozhodnúť. Potom ručiť najväčšie špičkové nárazové vlny (predpokladám 2,5,6,15,24 a 25) a podľa toho rozhodiť kĺbaky, NP vozy a zvyšok.
No a takto ďalej, až by sme mali napr. niečo takéto v "x" napr.:
- linky kde treba interval 30 min celodenne (môj tip 1 a
- linky, ktoré treba posilňovať v špičke či iných častiach dňa o pridané spoje (2,5,8,13,15)
- linky, ktoré treba posilniť nasadením kĺbového vozidla v špičke (6,15,24,25)
- linky, ktoré budú premávať len v špičke (inej časti dňa) (4,7,12,16,17,19,20)
- linky, na ktorých niektoré spoje vyžadujú nasadenie kĺbového vozidla (1,22,24)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
capaCity