Reply on: kvorka #7302:
Aby som zopakoval (nielen) myšlienky Udiaka, elegantné riešenie (ak už by museli byť zachované všetky dnešné resp nové trasy liniek) sa ponúka takto:8: vždy 55
18:vždy 15
21: nepárna 35
28: párna 35
a výnimka môže byť ráno o 5tej, teoreticky 6tej a večer po 20tej to už môže byť ináč, napr. že 8 pôjde 55 a 28: 20:25 a príp. 21:25.
Chvalabohu jednotná jazdná doba už v TN nejaký ten piatok je, aj keď napr. v tomto prípade má 21tka výnimku z Opatovej o 14:25 - na sihoti je až 14:34 oproti iným :31
a ešte by to chcelo zaviesť pravidelný interval 60/120 min... a nie že spoj ide síce v rovnakú minútu, ale o 8, 11, 14, 16, 18hod.. to podľa mňa nie je až tak ľahko zapamätateľné...
alebo že 18tka ide vždy v :15, ale o 13tej nie... - ak je tam vynechaný odchod kvôli prestávke tak to sa má riešiť prejazdami (ani v prípade Sihoť IV ani Juhu s tým nemôže byť problém) a ak kvôli šetrenuiu km, že práve ten spoj chodil najprázdnejší, tak by som ho aj tak zaviedol a km šetril niekde inde... nech je v tom SYSTÉM
draxter
pracovný deň
04: -
05: 19(21) 45(18) 55(28)
06: 03(08) 24(21) 33(08) 45(18) 48(08) 55(28)
07: 18(08) 30(08) 34(21) 45(18) 48(08) 55(28)
08: 03(08) 45(18) 48(08)
09: 00(08) 19(21) 20(28) 45(18)
10: 00(08) 20(28) 45(18) 49(21)
11: 00(08) 20(28) 45(18)
12: 00(08) 19(21) 20(28) 45(18)
13: 00(08) 20(28) 34(21) 45(18) 48(08)
14: 00(08) 15(08) 30(08) 45(08) 45(18) 55(28) 59(21)
15: 00(08) 15(08) 30(08) 45(18) 55(28)
16: 00(08) 19(21) 30(08) 45(18)
17: 00(08) 20(28) 45(18) 49(21)
18: 00(08) 20(28)
19: 00(08) 19(21) 20(28) 45(18)
20: 00(08) 16(21)
21: 00(08) 26(21)
22: 00(08) 45(08)
- okrem 8-ej, 18-tej, 20-tej je to rozložené celkom dobre. Tu by to chcelo tie 45 minútové diery vylepšiť. Niekedy ide L28 tesne po L21, čo je tiež kontraproduktívne.