A keď sme pri NS Úspech- neviem, komu patrí prístrešok na tej zastávke MHD, ale ak mestu, mohli by odstrániť aj ten a umiestniť ho niekam inam, kde ešte premáva MHD- napríklad aj na Braneckého by bodol nový...
ak chce mesto šetriť na verejnej doprave, zákonite mu narastú náklady na údržbu cestnej siete, situácia s parkovaním na Juhu a Sihoti III, IV bude už tragická a zase ďalšie peniaze pôjdu do parkovania, riešenia situácie v centre a pod. Ako sa vraví, každý má na výber. Hlavne že zodpovednsoť za plaváreň za 5 či 6 mil. EUR na ostrove vyvodená nie je, za toto opäť nikto nezaplatí, ale rušiť MHD pre občanov mesta, to je teda "správna" cesta.
Tentoraz prinášam pohľad na Juh III od 18.8.2012
pracovné dni: obmedzenie spojov, v rannej a poobednej špičke paradoxne 2 spoje po sebe a hodinu nič...
04: -
05: 15(23) 25(28) - 2 spoje za 10 min, potom 55 min nič
06: 20(23) 25(28) - 2 spoje 5 min po sebe a potom 40 min nič
07: 05(23) 20(23) 25(28) - 3 spoje za 20 min a potom 85min nič!!!
08: 50(28)
09: 20(23) 50(28)
10: 50(28)
11: 20(23) 50(28)
12: 50(28)
13: 20(23) - až potiaľto dobre, len škoda že interval 30 min je ob hodinu 60 min
14: 20(23) 25(28) - 2 spoje za 5 min potom 55 min nič v poobednej špičke!
15: 20(23) 25(28) - 2 spoje za 5 min potom 55 min nič v poobednej špičke!
16: 20(23) 50(28)
17: 20(23) 50(28)
18: 20(23) 50(28) - potom 90 min nič!
19: -
20: 20(23) - potom 80 min nič!
21: 40(23)
22: -
víkend: úbytok spojov, ani len jeden spoj za hodinu, po 19:10 už vôbec nič
04: -
05: 20(28) a potom diera skoro 3 hodiny
06: -
07: -
08: 10(28)
09: 10(23)
10: 10(23)
11: 10(28) a potom diera 2 hodiny
12: -
13: 10(23)
14: 10(28)
15: 10(23)
16: 10(28)
17: 10(23)
18: 10(28)
19: 10(23) a potom už vôbec nič!!!
20: -
21: -
22: -
Faktom je,ze z roka na rok vozime menej ludi.Vozime najme dochodcov nad 70r.,ZTP a studentov,gro-ludi do prace a z prace uz skoro nie,vsetky zavody co tu boli su v haji...A kto ma firmu,jazdi autom.V krasnom pocasi vozime vzduch...stacili by Puchovske Jasterky...V Zime na 1 byvali klbaky vyuzite,myslim si ze uz nebudu ani tie...Je to uz taky trend...Kym tu nenastane vacsia zamestnanost( ato uz asi tak skoro nebude),myslim ze by nepomohla ani nejaka motivovanost dostat ludi do autobusov...To keby sa niekomu podarilo,potom by sa robili urcite upravy k spokojnosti ovela lepsej...
Výsledok redukcie od 18.8. je:
- ušetrí sa kopec km, ale otázne či aja kopec peňazí ak ten zvyšok odradí aj tých, čo doteraz MHD používali
- zo sídliska Juh s 20.000 obyvateľmi (a ktoviekoľkými nájomníkmi bez pobytu) sa stane cestovanie MHD do mesta ešte horším ako za čias systému 1,5,8,9,17,20 na Juh I a 11,15,18,19,21,22 na Juh II v roku 1987.
- nočná doprava opäť na ústupe, ale torzo ešte zostáva
- intervalovosť, pravidlenosť a primeranosť čakania na spoje je úplne preč
- najčastejšie premávajúcou linkou sa stáva linka 1 a linka 8, obe však v režime slabšom než doteraz alebo v nedávnej minulosti
- linka 28 aj napriek veľkej popularite na Juhu III sa stáva linkou len doplnkovou s premávkou do 18-tej
- linka 11 sa stáva nosnou pre Juh I, čo s "intervalom" 60 min je riadna bieda
- doprava do Zámostia zase redukovaná, a to na všetkých linkách 5,6,7,9,13,15, malá náplasť je linka 27: zo Záblatia ide 8:37,10:37,14:37 a 17:07, linka 13 vtedy ide 8:01, 10:01 či dokonca 17:01, linka 3 10:12, 14:12,17:12 - nie že by sa dala táto linka do prázdnych hodín linky 13, ale ide raz dokonca len 6 min po linke 13 a 5 min pred linkou 3!!! - častejšie než z Juhu II čiže pôjdu obe prádzne, resp. jedna z nich určite ?
- doprava z Kubry stráca normálnu pravidelnosť, doprava zo stanice na Juh II je úplne bez logiky a poriadne zredukovaná
- večer po 20:00 v "x" premáva v meste len linka 1,5,8,11,13,21,23,24 a 25, a jedne spoj linky 6.
- večer po 20:00 v "a" premáva v meste len linka 1,5,8,11,13,24 a 25.
Dva oznacniky zo Stanicnej ul. mozme umiestnit kedze ich tam uz nebude treba celkom inam ? ,jeden do Kubrej na nam. pre 11 v smere do mesta a druhy do Biskupic otoc v smere do Nozdrkoviec!!!!!!
Na druhej strane podľa návrhu GVD 2013 rýchliky od BA prídu vždy nepárna hod:19, čo okrem 21. hod celkom sedí, IC od Ba 6, 10, 14, 18: 39, čo ako tak sedí prac. dni, víkend je to zlé.
S rýchlikmi od ZA čo majú prichádzať vždy párna hod: 38 je to dosť zlé (hlavne cez víkend),
ale dobré výjdu prípoje na IC od ZA (príchod 9, 13, 17, 21:19), teda až na ten posledný...
Ale po tom príchode 21:19 z oboch strán na žst pôjde denne 21:34 11tka na Juh, takže relatívne ok ...
?
Veru des a hrôza, ja by som naozaj rád vedel kto len mohol toto spraviť. Či tí ľudia nie sú schopní si hodiť na papier linky zo stanice aby videli ako idú všetky dokopy a vidia len každú samostatne...Veď toto deti v škole môžu akurát tak spraviť takýto cestovný poriadok. Ale veď to bolo vždy tak, niečo nové sa zaviedlo a potom sa to 10 krát opravovalo lebo niekto nie je schopný to spraviť na prvý, druhý pokus.
veru veru, Sihoť je ešte v celku fajn, hoci po 19.tej tiež nič moc, ale Juh je TOTÁLNE zle. Teraz pridám na rozdiel od kvorku linky 1+22 zo stanice na Juh.
Pracovný deň (mimo 1.7 až 31.8, vtedy je to hotová katastrofa)
04: -
05: 25 50 55 - polhodina diera
06: 25 50
07: 05 20 40 45 55 - polhodina diera
08: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
09: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
10: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
11: 25 35 - to je čo???? 2 spoje za 15 min a potom 50 min nič
12: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
13: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
14: 15 30 35 45 - 2 soje za 5 min a potom 30 min nič
15: 15 35 45 - 2 spoje za 10 min a potom 40 min diera
16: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
17: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
18: 34 54 - prečo nie je interval 30 min?
19: 34 54 - prečo nie je interval 30 min?
20: 34
21: 19
22: 19
sobota, nedeľa - hotová pohroma, bude treba kĺbové vozy aj na víkendy...
04: -
05: 54
06: - diera 2 hodiny!
07: 49 - diera 46 min
08: 35 - diera 54 min
09: 29 - diera 41 min
10: 10 29 35 - za 25 min 3 spoje, 2 dokonca za 6 min, úplná blbosť
11: 10 29 - 2 spoje az 19 min a potom hodinu nič
12: 29 - 61 min nič!!!
13: 30 - 40 min nič
14: 10 30 -2 spoje za 20 min a 40 min nič
15: 10 30 35 - 3 spoje za 25 min, 2 dokonca za 5 min a potom 35 min nič
16: 10 29 40 - 2 spoje za 11 min a potom 49 min nič
17: 29 40 - 2 spoje za 10 min a potom 30 min nič
18: 10 29 40 - 2 spoje za 11 min a potom 49 min nič
19: 29 35 - 2 spoje za 6 min a hodina nič
20: 29
21: 19
22: 39
- toto je vrchol nielen blbosti, ale pomaly ukážka amatérizmu na kvadrát, ako vyhnať ľudí z MHD úplne von. To je výsmech Trenčínu a pľuvanec do tváre občana. MHD klesá na najhoršiu úroveň vôbec, už v roku 1949 mala linka 1 parádny interval, ktorý sa síce vznikom liniek 11 a 17 zhoršil, ale v súčte to bolo vždy dobré. Dnes súčet 1+11+17+22 rovná hanbe. Spojenie stanica - Juh katastrofa, spojenie Sihoť - Juh tiež výrazný pokles. A to sú najvyužívanejšie a najvyťaženejšie smery. Divím sa, že dvojka jazdí aj cez víkend pri tomto spôsobe redukcie.... ? ? ?
Som veľmi zvedavý, či sa aspoň ušetrila hŕba prejazdov keď už sa tak do***abral ten cestovný poriadok. Musíme to po spustení odsledovať.
Ako ešte Sihoť a Zámostie by som hodnotil celkom pozitívne, ale Juh, Kubra a spojenie stanica-Juh utrpeli hlavne tými zhlukmi namiesto intervalu.
? ? ? ...malinke pozitivum som nasiel!!! Po skonceni hokejoveho zapasu v riadnom hracom case pojde 18 a stvrthodinku po nej aj 8 ,cize nie len jeden voz ako do teraz,v tomto bola mioja modlitba vyslisana ?
? moji zlatucky kolegacikovia, ako som sa dnes dopocul ,uz robia typy na vitaza prveho a posledneho spoja l.c.11 =no kto !?... ? ?