Aj ja som zvedavý, koľko je vyfaktúrované a zaplatené za túto zimu, veď okrem piatka to stálo za milú jarmilu...
K MHD: ukazuje sa, že večerné spojenie treba riešiť aj vo vzťahu k tomu, že celá pravobrežná časť mesta nemá cez víkend spojenie po 21:00 so zvyškom mesta. Riešením by mohlo byť spojenie eliminujúce prejazd, alebo pridaním spojov na linke 6 (čím by sa mohlo podariť aj odvoz z rýchlikov poriešiť) alebo 5 (a súčasne Juh I obslúžiť). Dajte nápady, nemám aktuálne prehľad o obehoch vozov.
K MHD: ukazuje sa, že večerné spojenie treba riešiť aj vo vzťahu k tomu, že celá pravobrežná časť mesta nemá cez víkend spojenie po 21:00 so zvyškom mesta. Riešením by mohlo byť spojenie eliminujúce prejazd, alebo pridaním spojov na linke 6 (čím by sa mohlo podariť aj odvoz z rýchlikov poriešiť) alebo 5 (a súčasne Juh I obslúžiť). Dajte nápady, nemám aktuálne prehľad o obehoch vozov.
pešiak
tí skôr narodení, ktorí sa veľmi dobre pamätajú na kalamitky tej staršej doby sa iba pousmejú. Ba pamätám si časy mimo tohto mestečka, kedy nakydalo aj dva metre snehu a dali sa ľudkovia odhrabávať i autobusy / nebolo to tu v TN/. Ale poďme teda k tejto téme. Je tu vždy viac strán, teda správcovia ciest, tí, ktorí cesty používajú a tí, ktorí sa majú o cesty / a samozrejme i iné ,,tepny,, / starať. Súdny človek sa snaží vždy niekde popustiť, veď predsa nič sto percentne nefunguje, ale. V túto dobu , teda tú dnešnú, kedy takmer nik nemá žiadnu zodpovednosť za nič, slová a slovká vždy premôžu skutočnú pravdu. A hádam mi tu nik ani nebude oponovať, že to tak nie je. Takže, ak sa opäť premiestnite z úlohy vodiča, či cestujúceho na chodca idúceho , či vlastne sa predierajúceho cez závejky, či ľadové cesty a chodníky - spomeňte si ako sa vlastne tvorí to zabezpečenie schodnosti ciest a chodníkov. A v dobrej viere iba pripomeniem , že iba toto nie je jediným problémom . Takže za málo peňazí, veľa muziky by sme chceli. Vymysleli najmúdrejší, mysliac si , že sa dá všetko ošáliť. Nuž veru, nedá sa. Takže prvý defekt. Kontrola kontroly, teda ten kto zabezpečuje zjazdnosť ciest má kontrolovať tých , ktorým platí. Minule sa pani hovorkyňa tejto mestskej časti veľkomesta / je to prirovnanie Trenčína k skutočným veľkým mestám na svete / snažila naviesť dotazujúceho sa občana k Zmluve o údržbe, čo sa jej na druhý raz aj podarilo. Takže, ak niekto chce vidieť kto za čo zodpovedá za mesto Trenčín, nech pozrie na našu stránku mesta. Samozrejme sú tu aj iní správcovia ciest, takže aj tam sa dá nakuknúť. Za mesto si dovolím tvrdiť, že tie kontroly, resp. dôsledky kontrol sa moc nenosia. Veď proti sebe sa ťažko bojuje. A tu si dovolím priložiť aj kontrolu rozkopávok mestom. Iba samé výhovorky. Draxter niže jasne vystihol aj súčasného dopravcu, teda v počudovaní sa, že sa na to vlastne dal / MHD/. Úplný súhlas. A neodpustím si dovetok k zjazdnosti trenčianskych ciest. Práve vtedy je to ukážka stavu, o aký sa snažíme - používať MHD. Takže sneží a mrzne - vstávame kompetentní - nato vás tu platíme a očakávame, že sme iba súčasťou prírody a určite nás prekvapovať už nebude. Kúpil som si mocné rukavice, nie na ochranu pre zimou, ale na to , keď pôjdem búchať na dvere kompetentným , aby ma ruky neboleli. Poznámka pre paragrafových - je to slovná hračka hovoriaca o nahnevaných občanoch, nie je to vyhrážka pre tých , čo málo robia.