Aj ja som zvedavý, koľko je vyfaktúrované a zaplatené za túto zimu, veď okrem piatka to stálo za milú jarmilu...
K MHD: ukazuje sa, že večerné spojenie treba riešiť aj vo vzťahu k tomu, že celá pravobrežná časť mesta nemá cez víkend spojenie po 21:00 so zvyškom mesta. Riešením by mohlo byť spojenie eliminujúce prejazd, alebo pridaním spojov na linke 6 (čím by sa mohlo podariť aj odvoz z rýchlikov poriešiť) alebo 5 (a súčasne Juh I obslúžiť). Dajte nápady, nemám aktuálne prehľad o obehoch vozov.
K MHD: ukazuje sa, že večerné spojenie treba riešiť aj vo vzťahu k tomu, že celá pravobrežná časť mesta nemá cez víkend spojenie po 21:00 so zvyškom mesta. Riešením by mohlo byť spojenie eliminujúce prejazd, alebo pridaním spojov na linke 6 (čím by sa mohlo podariť aj odvoz z rýchlikov poriešiť) alebo 5 (a súčasne Juh I obslúžiť). Dajte nápady, nemám aktuálne prehľad o obehoch vozov.
Michal Mazánik
Naviac, vytvárať prípoje od vlakov v mnohých prípadoch znamená rozbiť preklady spojov - obzvlášť večer smerom na Juh môže aj posun o 5 minút výrazne narušiť spoločný interval. Okrem toho, nemáme istotu, že po krátkom čase a vyhodnotení prevádzky nového GVD nepríde k ďalším zmenám a mnoho vytvorených prípojov by zrazu zaniklo.
Dlhodobým riešením by bola skôr optimalizácia MHD, zníženie počtu liniek, skrátenie intervalov a tým pádom by minimálne na Juh "vždy niečo išlo" - to si však vyžaduje financie a tým pádom politickú podporu vedenia mesta. Dôležité tiež bude sledovať, ako si počas prvých mesiacov povedie nový spoj o 23:30 (verím, že si cestujúcich postupne nachádza, ale aj tak počkajme radšej na dáta za dlhšie obdobie).