Aj ja som zvedavý, koľko je vyfaktúrované a zaplatené za túto zimu, veď okrem piatka to stálo za milú jarmilu...
K MHD: ukazuje sa, že večerné spojenie treba riešiť aj vo vzťahu k tomu, že celá pravobrežná časť mesta nemá cez víkend spojenie po 21:00 so zvyškom mesta. Riešením by mohlo byť spojenie eliminujúce prejazd, alebo pridaním spojov na linke 6 (čím by sa mohlo podariť aj odvoz z rýchlikov poriešiť) alebo 5 (a súčasne Juh I obslúžiť). Dajte nápady, nemám aktuálne prehľad o obehoch vozov.
K MHD: ukazuje sa, že večerné spojenie treba riešiť aj vo vzťahu k tomu, že celá pravobrežná časť mesta nemá cez víkend spojenie po 21:00 so zvyškom mesta. Riešením by mohlo byť spojenie eliminujúce prejazd, alebo pridaním spojov na linke 6 (čím by sa mohlo podariť aj odvoz z rýchlikov poriešiť) alebo 5 (a súčasne Juh I obslúžiť). Dajte nápady, nemám aktuálne prehľad o obehoch vozov.
milan005
Po novom ak v nepárnej hodine prídu vlaky od BA "20", v párnej "35", od ZA v nepárnej "21" a v párnej "37" odskok je až 17 min. čo už môže byť dosť.
Ešte na Juh sa to dá vyriešiť pravidelnosťou spolu s využitím zastávky OA - L8. A bolo by nevhodné tvrdiť že večer je spojenie na Juh zlé ak uvážime že ide o interval 15 min aj počas voľných dní. To bol svojho času len sen taká hustá večerná doprava...
Saratovskú a Východnú by som neriešil pretože práve kvôli pravidelnosti je lepšie ak ide všetko do stredu sídliska pretože odtiaľ ľudia prejdú na celé sídlisko ale ísť z Východnej na Saratovskú a opačne už môže predstavovať aj 20 min pešo.
Problém je ale MČ Západ pretože ak by išla L6 alebo iná nová linka zo stanice "45-50" - párnu hodinu ideálne, ale v nepárnu už dosť dlhé čakanie. Prípoj na vlak to isté.
Ísť každú hodinu inak by narušilo vzájomné preklady/prestupy/účelovosť. Takže tam buď orientovať cestujúcich na vlak každé dve hodiny alebo jednu hodinu si pobehnú a druhú počkajú