Ďakujem tiež,mám pár pripomienok (k dokonalosti):
1. obsluha zastávky Záblatie, pošta smerom na Rybáre je i u linky 6 rovnako ako 3.
2. Údaje MDS isto neslúžili ako podklad
Vlaky Arriva chodili obsadené veľmi slušne, často som s nimi chodil do Nemšovej a ďalej do ČR. V TN obyčajne zvyklo nastupovať/vystupovať okolo 20-25 ľudí. Tiež je treba dodať, že na motorák je to pre cestujúcich dosť pohodlné (obzvlášť tichá zóna), takže dúfam, že sa vrátia. Vlak ide mimo elektrifikácie v úseku Trenčianska Teplá - Staré město u Uherského Hradiště.
Ja by som tak chcel vidieť obsadenosť daného vlaku čo ho dočasne zrušili, ja osobne som ním síce nešiel, ale ani by som to nemal v pláne, ísť v roku 2019 do Prahy motorákom to by som nedal
Typujem, že aj dosť jazdí cez trate, ktoré sú elektrifikované z motorovou jednotkou je dosť neefektívne, zároveň je tam nižší komfort a vlastne aj kapacita, ale chápem, že nie je možné, aby v určitom úseku išiel motorový a v inom elektrický rušeň keďže sa to tam tak striedajú tie trate.
Ale teraz opäť jazdí cez Trenčín RegioJet aj do Prahy, čiže konečne poriadne spojenie do Prahy, aj keď raz za deň, tak skvelé, doteraz kto chcel ísť na ten smer, tak buď prestup v BA alebo ZA či v Púchove, hej bola tu možnosť Arrivy, ale ja by som si ju nevybral kvôli komfortu.
Ceska Arriva je uz v autobusoch svojou neschopnostou preflaknuta. V takych Teplicich alebo prazskej integrovanej doprave by vedeli rozpravat. Takze ma ani neprekvapuje, ze si tieto maniere preniesli aj na zeleznicu...
Lebo toto mesto vie len šetriť a vyberať parkovné: čo sa pre MHD urobilo v roku 2019? NIČ. Len zbytočné opravy za ťažké prachy na starých črepoch B952...
Všetky mestá posilujú dopravu na Silvestra a v noci na Nový rok. Trenčín? Nočná linka nejde, veď načo, kedy by bola dokonca isto zisková a narvaná (ako som ju zažil posledne tuším 12 rokov dozadu). Radšej sa robia rôzne pseudoťahy a ide sa šetriť na 2 dňoch v roku, čím sa domýlia všetci cestujúci, pretože cestovný poriadok obmedzenie tohto druhu ani nemá.
Haló, budíček, páni radní, Vám to zrátame a bude nás zaujímať, koľko lówe z parkingu šlo do MHD - koľko zastávok urobilo mesto tento rok? Koľko nových busov? Posilnila sa MHD /nerátam tie 3 víkendovíe spoje na 24 pred Vianocami)?
Jazdia stále len 4 z 5 možných kĺbakov, prečo? Toto mesto je neschopné požiadať, aby sa nasadili všetky, najmä keď je teraz dopyt a ešte aj situácia s busmi taká, že jazdia prímestské vozy? Toto je neschopnosť a nevedomosť!!! V roku 2010 kĺbových poradí bolo 5....
Nastal čas asi aby pán Rybíček zvážil, čo mesto môže dať, lebo už asi nemá čo a aj tender na MHD nedokázal urobiť - vraj by to nestihli, ale pravda je že neskoro sa zbadali a potom to tak vyzerá s vozovým parkom ako teraz.... ďakujeme.
Zase sa porušuje zákon? Napíšem na mesto zajtra! To je výsmech, hlavne že na linke 24 dokážu obmedzujúce znamienko doplniť, tak zase šetríme na nesprávnom mieste....vrchol arogancie moci,vyberať parkovné to áno a šetriť na MHD. Či bude v dane dni parkovanie zadarmo?
keďže tu padlo pár myšlienok týkajúcich sa zmien liniek na gen. M. R. Štefánika, dávam do pozornosti nedávno spustené posudzovanie EIA, kde sa rieši navrhované obchodné centrum oproti Maxu (areál Meriny). Odhad pracovných síl po dokončení - 104 zamestnancov.
Zaujímavý postreh, to by ma (ako cestujúceho) veru nenapadlo. Pretože uhol vjazdu aj výjazdu mi prišli celkom ok (rsp. aspoň lepšie, ako na Soblahovskej). Len škoda, že je tam to parkovisko. Okrem toho chválim vodiacu dlažbu, na ktorú sa na Soblahovskej aj Gen. Svobodu zabudlo.
Inak "BUS stojany" chýbajú na viacerých novších aj starších zastávkach, hlavne v priemyselnom parku, tam nie je nikde. Pričom tie dočasné označníky nie sú práve reprezentatívne.
Tato nova zastavka -aj by som rad napisal ze NEMA CHYBU...,no zial ked z nej chcem s autobusom vist,musim cakat kym nic oproti neide... ale to asi nie je ani tak zastavkou ako tym zuzenim pruhov a parkoviskom... skratka musim az do protismeru zajst prednou castou autobusu... inak este novsi BUS-stojan presunut a bude to ...
Pozeral som záznam z diskusie s primátorom. V jeho prezentácií sa iba vo všeobecnosti venoval aj MHD. Okrem iného zdôraznil 1,6% nárast cestujúcich, 12% nárast v integrovanej doprave (aj keď podľa môjho názoru zjednotené cenníky nemajú s IDS nič spoločné). Ďalej zmienil rôzne mimoriadne linky, nákup prvého klimatizovaného autobusu a pripravované verejné obstarávanie nového dopravcu.
V zásade nie som ani proti riešeniu jednotky na Sihoti. Iba mám obavu, aby to nezhoršilo prehľadnosť siete. Ale ak by sa linky 2 a 12 spojili (napr. do linky 12), potom by to šlo. Linky 11 a 12 do Kubrej by sa cestujúcim aj dobre pamätali.
Jediný problém, čo ma ešte napadol, je nevyhnutnosť vybudovať zastávky Pred poľom (smer Sihoť, L1) a Žilinská (smer Kubrá, L12). Tam by hlavne pri Žilinskej mohol byť problém s nedostatkom miesta (ale riešenie by sa snáď našlo).
jednotku na stanici ukončiť nemôžeš, stále veľa ľudí robí v TRENS-e, a sídlisko Pred Poľom by dostalo na frak ak by prišlo o polovicu spojov, to by linka 11 nevyjazdila sama. Ja sa preto skôr prikláňam k tomu, aby sa prípadne 1 presmerovala okolo neho na Sihoť a naopak linka 2/12 môže jazdiť do Kubrej. Stálo by to za úvahu. Potom by 1 bola určená vyslovene pre kĺbaky, lebo by spolu s linkou 8 vytvorili kostru celej osi Juh - centrum - Sihoť, kde je najväčší prepravný prúd.
Tie noviny trpia aj preto, že tá pseudoobsluha linkou 12 je úplne od veci. Presmerovať treba tadiaľ ako píše draxter obidve linky (teda nechať len jednu samozrejme) a je to.
Oblasť Maxu a Pod Sokolice má celkovo nie príliš vhodnú obsluhu, keď zvážime že ÚPN počíta s predĺžením ulice K výstavisku do Kubry, tak potom presmerovanie linky 23 tam by bolo ideálne (alebo 22).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter