Reply on: Marek6283 #10173:
Jeden z možných dôvodov, prečo nemajú "SAD-istickí" (všeobecne) vodiči radi kĺbové autobusy, a ešte menej automatické prevodovky, je ten, že samotné podniky SAD majú dlhé roky zaužívané akési "naftové ligy", kde sa súťaží o najnižšiu spotrebu. Tam pochopitelne nebude asi víťazom vodič, ktorý by mal dajme tomu pridelený Citelis 18M - to je jasné... Dokonca, túto "súťaž" majú (mali) niektoré SADky uvedenú ako zamestnanecký benefit ? Pritom nešlo ani tak o samotné šetrenie spotreby pri bežnej prevádzke, ale o to, aby sa vodičom jednoducho povedané, neoplatila kradnúť nafta... alebo ako pokus o jej možnú elimináciu... Aký to malo dopad na cestujúceho, je všeobecne známe - v zime nevykúrené busy, jazda rýchlosťou 25 km/h s následným volnobehom atď...
Richard Ščepko
Po spustení Bratislavskej (1.4.) by sa mohli objaviť mapy (schéma) liniek MHD. Máme na to mesiac, aby sa to pripravilo.
Kasselák, ktorý "hnije" v areály MHSL má byť tento rok použitý pri Perle. Tak ako to bolo zamýšľané minulý rok. O dôvodoch, prečo sa tomu tam nestalo minulý rok písať nebudem. Aj tak by ste mi neverili.
Štandardizácia zastávok, ktorá sa tu objavila sa pravdepodobne tiež posunie. Ochota tu je.
Koniec hlásenia.