podla tych obrazkov usudzujem, ze aj pri sucasnm stave, ked rusnovodic zabudne stiahnut pantograf, tak jednoznacne strhne trolejove vedenie, pretoze trolejove vedenie je nizsie nez zeleznicne a teda logicky by ho lista vlakoveho pantografu zasiahla a pretoze nie je z papiera a vlak nestoji na mieste, tak pravdepodobne by ho strhla. ale inak je to zaujimava uvaha. nikdy ma to nenapadlo. budem musiet ist osobne poobkukovat tie krizenia ... len skoda, ze to este nejaky ten tyzden potrva kym zas pridem do po ...
vladimir: mas pravdu, co sa ekonomiky tyka. dolezity je pomer cien nafta/elektrina. lenze z dvoch dovodov je pravdepodobny vyraznejsi narast cien nafty: prvym je spotrebna dan a ver tomu, ze socialisticky stat, akym eu bezpochyby je bude forsirovat rast akychkolvek dani a nasi uradnickovia to budu vrelo podporovat. okrem toho zvysenie dane na naftu postihne vsetkych dopravcov a jednotlivcov, co jazdai na naftu, takze z toho stat vytrieska kopu penazi. a az druhe je to ekologicky aspekt. zeleno-cervene liberalno-lavicove smerovanie eu je jasne a tito budu presadzovat ekologicke az ekofasisticke (podla toho ako kde) riesenia. a este ma napada za tretie: zasoby ropy. nie su nekonecne. odhaduju sa na 40 rokov. limitne po 40 rokoch (nulove zasoby) by mala byt cena ropy a derivatov nekonecne vysoka, takze je len logicke, ze ceny budu z dlhodobeho hladiska rast a tato rastova krivka bude mat zrejme exponencialny charakter. takze orientacia na elektricku dopravu je logickym zaverom analyzy mozneho vyvoja pomeru cien nafta/elektrina. howgh. sa tuna stretneme o 40 rokov a uvidite, ze som mal pravdu
vladimir: mas pravdu, co sa ekonomiky tyka. dolezity je pomer cien nafta/elektrina. lenze z dvoch dovodov je pravdepodobny vyraznejsi narast cien nafty: prvym je spotrebna dan a ver tomu, ze socialisticky stat, akym eu bezpochyby je bude forsirovat rast akychkolvek dani a nasi uradnickovia to budu vrelo podporovat. okrem toho zvysenie dane na naftu postihne vsetkych dopravcov a jednotlivcov, co jazdai na naftu, takze z toho stat vytrieska kopu penazi. a az druhe je to ekologicky aspekt. zeleno-cervene liberalno-lavicove smerovanie eu je jasne a tito budu presadzovat ekologicke az ekofasisticke (podla toho ako kde) riesenia. a este ma napada za tretie: zasoby ropy. nie su nekonecne. odhaduju sa na 40 rokov. limitne po 40 rokoch (nulove zasoby) by mala byt cena ropy a derivatov nekonecne vysoka, takze je len logicke, ze ceny budu z dlhodobeho hladiska rast a tato rastova krivka bude mat zrejme exponencialny charakter. takze orientacia na elektricku dopravu je logickym zaverom analyzy mozneho vyvoja pomeru cien nafta/elektrina. howgh. sa tuna stretneme o 40 rokov a uvidite, ze som mal pravdu
460-049 BB-PO