Reakcia na: S499.1023 #24407:
Budovateľská je oveľa viac využívaná trať 3 linkami, pričom dobre slúži aj pri prípadoch ako cez týždeň, keď bola porucha na meniarni. Širpo je naopak pomerne luxusná trať pre jeden solo trolej s dosť malým intervalom. Sú v Prešove miesta, kde by sa taká trať zišla oveľa viac.Na S3 mi je tiež záhadou, prečo sa ešte neuvažuje o rekonštrukcii. Ale tak asi ešte stav tej trate nie je taký zlý.
Čo sa týka parciálov, tak nebral by som ich ako náhradu za "všetko". Ak sa ich konečne odhodlá DP kúpiť, tak ich bude oveľa menej ako klasických trolejov a ja osobne by som ich využíval skôr ako náhradu za existujúce autobusové linky (taká 17, 32, 34, 36, 39 napr.).
Je aj otázne, aké dosahuju po pár rokoch používania dojazdy, ale viem, že v mestách kde ich už majú sa zväčša využívajú na 1-2km obchádzky.
rexino
https://www.uvo.gov.sk/prehlad-rozhodnuti-v-konani-o-preskumanie-ukonov-kontrolovaneho-podla-zakona-c-3432015-z-z/document/6670
V skratke sa porušili až 2 zákony a to
-Podnik chcel, aby firmy preukázali za posledné 3 roky 9 miliónový obrat, čo podľa zákona pri takejto súťaži nemôže a mohol ovplyvniť to, koľko a akých firiem sa do obstarávania mohlo prihlásiť.
-Podnik nesprávne vyhodnotil úspešného uchádzača a to vzhľadom na skutočnosť,
že v ponuke úspešného uchádzača absentovalo čestné vyhlásenie, že má otvorené účty
len v bankách a/alebo pobočkách zahraničných bánk, od ktorých predložil vyjadrenie.
V ukončení zákazky je konštatované, že obstarávateľ vyhlási do 45 dní od dňa doručenia kontroly novú súťaž. Rozhodnutie bolo vydané 11.10 a právoplatné 29.10, takže predpokladám, že podnik už rozhodnutie dostal a som veľmi zvedavý, či to do tej polky decembra aj bude.