Reakcia na: Vladimír #185:
"Vicerým ľuďom pripadá logickejšie, aby jedna polovica trasy bola jedna linka a druhá polovica trasy linka druhá. Nie je žiaden problém..."
Ale problém by to bol! Ak by L2 premávala na trase Dúbrava - Hlavná - Obrancov mieru a späť a L5 na trase Obrancov mieru - Hlavná - Budovateľská a späť, tak L2 aj L5 by boli na Hlavnej ul. jednosmerné a cez tie isté zastávky prechádzané 2x, čím by sa zmysel 2/5 naozaj stratil.
Ale ak L2 premáva v trase Dúbrava - Hlavná - Obrancov mieru a späť Budovateľská - Hlavná - Obrancov mieru a L5 Obrancov mieru - Hlavná - Budovateľská a späť Obrancov mieru - Hlavná - Dúbrava, tak na Hlavnej ul. sú L2 aj L5 obojsmerné a obe linky majú v každom smere iný cieľ.
Re #186 Vladimír:
Iste uznáš, že najlepší príklad, ako vysvetliť nejakú zvláštnosť, je na príklade daného mesta, odkiaľ dotyčný pochádza. V mojom prípade stačí predstavivosť, vo Tvojom prípade je potrebné odsledovanie v mape a v prípade Petra K by som tomu asi neporozumel. :-)))
Miro
Ja by som dokonca bol za výraznejšie značenie každej odchýlky od štandardného spoja na linke - napr. spoj, ktorý nejde celú trasu, by mohol mať iné číslo, alebo aspoň pridané písmeno u čísla linky, aby to trklo takého, čo nepozerá na texty ?
A číslovanie prímestských liniek by som bral všetkými desiatimi, najmä ak majú vo zvyku ako tu u nás v Žiline odchádzať aj siedmi naraz (!) jedným smerom z mesta do rôznych dedín a takto za sebou prídu na nasledujúcu zastávku a majú len tie maličké tabuľky.
To v okolí PO už začína SAD používať transparenty s premenlivým textom? To sú nejako vpredu ?