Reply on: Richard #170:
V prvej várke dostali displeje 91, 284, 306, 316 a 326. Pri ďalšej budú prioritou špičkové klbáky, pretože tie najčastejšie menia číslo počas spoja (čiže vozidlá 318, 319, 320, 321, 325, 327, 328, 331, 332). Na druhom mieste dôležitosti sú sólo Karosy a napokon sólo trolejbusy. Kĺbové trolejbusy sú už vo vzdialenejšej budúcnosti ako najmenej podstatné.Pre premenovaní zastávky 17. novembra na Duchnovičovo nám. v roku 2002, či kedy to bolo, pristúpil DPMP na základe nejakého občianskeho návrhu... V Prešove je zvykom, že jedna zo zastávok na ulici nesie názov tejto ulice. Pokiaľ by sme šli za hranice nášho mesta, tam by túto zmenu označili za logickú, pretože vo väčšine väčších miest je neprípustné, aby sa zastávka volala podľa ulice, na ktorej sa priamo nachádza. To totiž komplikuje lokalizáciu zastávky.
Re #171 Miro: Veruže je to kacírska myšlienka

Miro
Ja by som dokonca bol za výraznejšie značenie každej odchýlky od štandardného spoja na linke - napr. spoj, ktorý nejde celú trasu, by mohol mať iné číslo, alebo aspoň pridané písmeno u čísla linky, aby to trklo takého, čo nepozerá na texty ?
A číslovanie prímestských liniek by som bral všetkými desiatimi, najmä ak majú vo zvyku ako tu u nás v Žiline odchádzať aj siedmi naraz (!) jedným smerom z mesta do rôznych dedín a takto za sebou prídu na nasledujúcu zastávku a majú len tie maličké tabuľky.
To v okolí PO už začína SAD používať transparenty s premenlivým textom? To sú nejako vpredu ?