Reply on: Papyr #1309:
Ahá, tak vy máte na mysli asi ešte ten starší typ, ktorý predchádzal zaoblenému oranžovému svietidlu, ktoré sa používa ešte aj dnes ako smerovka. Alebo je reč o úzkom pozdĺžnom a zašpicatenom svietidle s miečnym krytom, ktoré sa používa napr. ako núdzové osvetlenie?
Vladimír
Takže vďaka za pripomienku. Na tie stierače sa pôjdem pozrieť do mesta, ešte zopár najstarších trolejbusov s nedelenými sklami máme. Hádam nájdem v teréne aj to rozhranie, kde sa tri stierače menia za dva.
Tú mini-reko, ak to tak možno nazvať, sme tu pred pár dňami rozoberali. Nedelené sklo dostala napr. aj prešovská 15 Tr-ka #112. Dôvod však nepoznám.
Re #1300 Miro: Budúcnosť má integrovaná doprava. Ale najprv treba predstaviteľom VÚC vysvetliť, čo to tá integrovaná doprava je, ako funguje a na čo slúži a prečo je lepšia ako to, čo tu máme dnes.
Re #1301 Peter K: Pozitívna zmena intervalu na L38 musí byť neprekladom voči L5 kompenzovaná preto, aby sme mali do zálohy pozitívne zmeny aj od 1.9.2005, keď tento nedostatok odstránime ?
L7 sa veľmi preveľmi páči aj mne. A nočáky si pozeral?
Ad L4 a 8: Ja to až tak tragicky neberiem, i keď svojím spôsobom pravdu máš. Treba to brať tak, že cestujúcich, ktorí v danom čase cestujú len z vetiev Sibírska a Pod Šalgovíkom a do týchto vetiev, je menšina. Pre väčšinového cestujúceho na úseku Martina Benku - Sídlisko III je prechod z 6 min. intervalu na 7-8 minútový a následne na 10 minútový bez problémov, lebo to sú také krátke intervaly, že nikto sa ich nebude snažiť učiť naspamäť.