Reply on: Papyr #1309:
Ahá, tak vy máte na mysli asi ešte ten starší typ, ktorý predchádzal zaoblenému oranžovému svietidlu, ktoré sa používa ešte aj dnes ako smerovka. Alebo je reč o úzkom pozdĺžnom a zašpicatenom svietidle s miečnym krytom, ktoré sa používa napr. ako núdzové osvetlenie?
Vladimír
Re #1296 Miro: To som predsa nikde nepísal. LUKovi si písal všeobecný prehľad. Prešovská mestská hromadná doprava je dotovaná samozrejme štátom + mestom.
Ak raz bude v Prešove integrovaná doprava, ale OZAJSTNÁ intergrovaná doprava (taká ešte v SR nie je), keď bude zavedená pásmová a časová tarifa a pre všetkých stálych používateľov budú k dispzícii časové paušálne lístky, keď všetky linky (a teda aj linky SAD) budú mať čísla, normálne cestovné poriadky a budú naväzovať na ostatné druhy dopravy a budú jazdiť v taktovom režime - vtedy sa nebudem brániť stiahnutiu sa DPMP z obcí.
Ja si však neviem predstaviť model, kedy pri dnešnom systéme by do obcí prevzala dopravu SAD. Ja si neviem (a ani nechcem) predstaviť situáciu, keď záhradkári z Kanaša prídu na to, že autobus ide zo stanice a nikde blízko centra nemá zastávku a že na výpadovke na Kanaš má SAD pre istotu svoje nástupištia mimo nástupíšť MHD. A nechcem sa pozerať tým ľuďom do tváre, keď zistia, že musia nastupovať prednými dverami. Nechcem počuť tie nadávky, keď zistia, že platia viac a chcem byť desať míľ od nich vzdialený, keď pochopia, že do Kanaša sa už na žiaden mesačný lístok nedostanú. Už teraz mi je úzko za všetkých tých obyvateľov obcí a mesta Veľký Šariš, keď budú musieť pozerať do tých primitívnych SADistických cestovných poriadkov (X, c, a, w, b, g, r, f, k, L, Z a ďalšie populárne vysvetlivky) a zúfalo každé ráno čakať na tú svoju Karosu C 734 pre istotu s rezervou 12 min. lebo čo ak si nadbehne... Fuj!