Reakcia na: Juraj B. #3326:
Ano, postupom času sa obrúsia každé hrany a čím skôr prenesieme tento problém z roviny konfrontačnej do roviny vecnej diskusie, tým lepšie pre obidve strany. Dokonca by som povedal, tým lepšie pre všetky 4 strany. Vrátane Magistrátu a občana.Dokonca by som aj túto diskusiu presťahoval z webu do osobných rokovaní, ak by bol o také niečo záujem.
Aj ja som bol v USA, pochodil som viac štátov s rôznym kvalitatívnym stupňom úrovne dopravy, aj úrovne marketingovej komunikácie, takže nie som úplný laik, čo si zmyslel robiť parazita na doprave.
Marián Filo
Citujte ma prosím presne. Dôležitý je tam dovetok "Ako vraví Vladimír". Ja nevravím, že sa rozumiem dokonale doprave, ale v tomto kontexte by som skôr povedal, že sa nerozumiem do komunkácie SAD s Mestom. A som za to, aby Mesto nemuselo dať do dopravy ani korunu! Rozumej, ani korunu navyše oproti dojednaným službám...
Ale Šarkan NIE JE autobusová linka, ale taxislužba využívajúca dieru v zákone!!! Vybavte si všetky potrebné povolenia, licencie a pokojne sa uchádzajte o nejakú málo vyťaženú linku. A potom si pokojne pýtajte aj dotáciu. Ale kým jazdíte "na čierno" len vďaka diere v zákone, tak by som bol na vašom mieste ticho!
Šarkan nie je ani taxislužba, ani nejazdí na čierno. Pojem diera v zákone je zavádzajúci. Čo nie je zakázané, je dovolené. Myslím, že ani vy sa dokonale v problematike dopravy neorientujete. To len slovný ping pong, skôr si myslím, že máte proste iný názor, ako ja.
Efektívne využívanie prepravnej kapacity je na dlhú debatu, ale rozhodne si myslím, že aj zmluvný prepravca by mal už dávno využívať mini a mikrobusy.
kolegov S499.1023 a Kamiho by som na vašom mieste priateľom a šuhajkom nenazýval... Na ich mieste by som to považoval za urážku.
Kolegovia sa iste neurazia. Ja tu vystupujem pod plným menom a neskrývam sa za číselné kódy, pod ktorými si môžeme predstaviť aj 12 ročného pubertiaka, alebo aj profesora na vysokej škole...