Reakcia na: Karosos #3237:
Nemyslím si, že bezplatný výdaj EZČK by zlikvidoval kupovanie lístkov u vodiča. Mne sa skrátka nechce veriť, že tých 200 Sk je tá prekážka. Dnes máš na každom celom lístku kupovanom cez EZČK zľavu 4 Sk, po prestupe dokonca 9 Sk. Ak si sumu 200 Sk rozmeníš na drobné, vyjde Ti, že mesačné využívanie týchto nezanedbateľných zliav stojí cca. 5,60 Sk. Kto teda vie počítať, spočíta si...Tu skôr ide o iné. Jednak to, že akokoľvek je EZČK atraktívnejšia pre cestujúceho, pre veľkú skupinu je stále neatraktívna samotným večným platením za každú jazdu. Druhá skupina cestujúcich zase od prírody radšej kupuje jednorazové lístky a bude ich kupovať, aj keby sa za prevzatie si EZČK ešte ľuďom platilo
Ja osobne som plne za predplatné lístky - klasický model predplácania si služby, nádherne pripútavajúci, nádherne výhodný pre cestujúcich.
M
Mam niekolko dotazov a nápadov,ktoré ma napadl v poslednom časei,ale čas som si našiel až teraz:
1. Ako vnima SAD NR (CONNEX) ,,útok" zo strany ŠARKAN
ohľadom avízovanej informacie zavedenia predplatených
lístkov?Píše o tom v poslednom letáku.Keď som to videl,tak
som som sa len smial...(stojí zato,si to porečítať)
Zaujíma ma to,pretože v tabuľke (tam uvedenej) sa píše,že manipulačný poplatok za dobitie stojí 10,-Sk?Je to pravda?
A ako vlastne to ovplyvní táto negatívna kampaň SAD-ku?Začne sa niečo ,,konečne" diať?
2.Čo sa týka zničených zastávok,tak myslím si ,že veľmi dobre
to má vyriešené trnavská MHD,kde CP sú umiestnené vo
vitríne.Myslím,že to nie je zlé nad tým pouvažovať?.A tie
zastávky ponechať len s číslami linky?! (ako v BA,BRNO a
pod..)
3.Čo sa týka predplatených lístkov,tie čipové karty o.k.
ponechať,ale čo tak zaviesť časové lístky ako to má
Bratislava,Brno,predsa keď sa označí lístok s uvedením
parametrov (čas,linka atď...),tak by mal byť tiež prehľad o
počte cestujúcich.Lístky by sa mohli predávať len v
novinových stánkoch,ktorých je v Nitre veľmi veľa a pri
každej zastávke .Takze automaty by nemuseli byť?!
4.Aký význam má testovanie busov v Nitre?To sa testuje,aby
sa vedelo aký bus v budúcnosti nakúpiť pre SAD NR?
5.Čo sa týka označovania liniek,tak veru vJMTV mal pravdu (aj
keď to nerád priznávam),v poslednej dobe ich naozaj veľa
busov nemá.Dokonca sa mi stalo raz,že napr. L19 (zrovna
náhoda) nemal uvedenú žiadnu trasu na tabuli,mal vsade len
číslo linky,teda aj na boku.
6.Ďalej by ma zaujímalo,či teda budú zavedené zastávky na
znamenia,alebo nie.Myslím si,že by to urýchlilo poprípade
zameškaný čas v dôsledku kupovania lístkov.Veď len dnes,čo
som išiel spojom o 9,04 od TESCA,tak išiel až 9,11 a na
Slamkovu prišiel 9,23 h.
7.Kedy sa prejavia nejaké zmeny na znak,ze SAD NR je
súčasťou CONNEXU.(Inak čítal som,že ČR má zmenené meno
CONNEXu na VEOLIA TRANSPORT ČR.Má to vplyv aj na SR?)
8.Pri zadávaní informácie o zmene L7 počas sob+ned,nastala
chybička v popise.Je tam uvedené 29.-30.2006 (teda chýba
tam 4-ka)
PS: Napriek tomu,že ŠARKAN útočí,tak ja aj tak zostávam verný
MAD,pretože verím,že sa postupnými krokmi,vypracuje
aspoň na stednú úroveň. ?
Za odpovede dakujem. ?