Reply on: Jack37 #17:
Načo a za čo? Nikdy to nebolo dotiahnuté do solídnej prevádzkovej spoľahlivosti a ísť cestou blavákov už ani po tých rokoch nemá cenu. Je to prototyp a neúspešný prototyp, takých už bolo...?
Fleet number: | 359 |
Type: | T3/VI.SUCS
T3 Mod (od 2000) |
Builder: | ČKD - Tatra Praha |
Serial number: | 173212 |
Manufactured: | 1983 |
In service: | 20.1.1984 |
Out of service: | 2005 |
Depot: | Bardejovská |
Overhauls and changes: | Modernizácia na typ T3 Mod v ŽOS Zvolen (1999 - 2000) - dosadenie výzbroje EVPÚ Nová Dubnica s asynchrónnymi motormi, modernizácia interiéru a pracoviska vodiča, výmena pôvodných dverí za dvojkrídlové výklopné s dopytovým otváraním, dosadenie optického informačného systému BUSE a elektricky ovládaného polopantografu. Vozidlo dostalo atypický žlto-modrý náter. |