VehiclesTramČKD Tatra T3 › #359

Fleet number:359
Type: T3/VI.SUCS
T3 Mod (od 2000)
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 173212
Manufactured: 1983
In service: 20.1.1984
Out of service: 2005
Depot: Bardejovská
Overhauls and changes: Modernizácia na typ T3 Mod v ŽOS Zvolen (1999 - 2000) - dosadenie výzbroje EVPÚ Nová Dubnica s asynchrónnymi motormi, modernizácia interiéru a pracoviska vodiča, výmena pôvodných dverí za dvojkrídlové výklopné s dopytovým otváraním, dosadenie optického informačného systému BUSE a elektricky ovládaného polopantografu. Vozidlo dostalo atypický žlto-modrý náter.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Co sa s touto elektrickou spravilo nakoniec ?
Reply on: Marek89 #1:
Nič.
Podľa toho, čo som čítal, tak problém bol len s motormi. Tak podľa môjho názoru mohli tam vrátiť pôvodné motory, alebo tam namontovať motory z nejakých vyradených električiek a mohla by v pohode jazdiť. Alebo sa mýlim?
Reply on: tedom-cng #3:
Dať staré odporové motory medzi techniku riadenú mikroprocesormi a inými výpočtovými technológiami je nereálne.
heh sa mi pacia tie zadne svetla z felicie ? no skoda ze nejazdi..fesna brika ? ...inac to kedy jazdila brika c. 12? a duplom do sebastoviec? ? ☺
Reply on: jerry7 #5:
To čo je na tom BUSEčku je len nejaký skúšobne zadaný príkaz, po ktorom buď systém zamrzol alebo už to nikto nemenil keď dojazdila...
Ale je to veľká chyba - že poriadne ani nejazdila - a žiaľ že DP netrval na dotiahnutý celého toho projektu do uspešneho konca, v rámci záruk ... Predsa len sa s ňou chválili všetci ktorí na projekte spolupracovali kde kade na výstavach , a napokon aj tak nič z nej nieje,, A ak už nieje v pláne nič s ňou robiť (či ju dať do pôvodneho stavu), mohli by sa s nej použit aspoň nejaké diely, ved dosť má toho nového.. (sedadla, displeje, dvere a pod.) Ešte ma napadla myšlienka - ak tu bolo spomenute že nieje možne jej namontovať "odporove" motory - čo tak urobiť z nej vlečný voz? teda bez pohonu . ak už by sa aj nepoužival bežne na linkách, vynimočne by sa mohol - na nejaké propagačne jazdy, vyhliadkove jazdy či počas DOD alebo Dni Košic a pod.. Lebo je smutne že takto zapadá prachom a špinou a doslova hnije skutočne celkom nový voz.. ?
Reply on: Rudyke902 #7:
359 nemá zásuvky mnohočlenného riadenia, čiže nedá sa spriahnuť s inou električkou. V súčasnosti už máme dosť prebytok bežných a schopných T3, takže už sa ani neoplatí ju spojazdňovať po toľkých rokoch
Reply on: Rudyke902 #7:
Počkaj až bude účtovne odpísaná, potom sa rozoberie a zbytok pôjde do šrotu. Alebo v lepšom prípade skončí ako "múzeálny" exponát, tak ako je.
Vlečný voz z toho nebude, nemá to čo ťahať a Dráhový úrad ti neschváli len tak hocičo zmastené na kolene ?
A tie farby - to akože pokus o mestský náter??
Reply on: KosickyTiger #10:
Ťažko povedať, vraj to dizajnovali študenti VŠDS v Žiline.
Reply on: Tatranka #9:
No tak "hocičo zmastene na kolene" to určite stále nieje ani teraz , ved robili a spolupracovali na to strašne veľa fyrem (sami odborníci) - jazdilo to (alebo teda snahu malo), teda schválené to už bolo raz.. ? a ČISTE TEORETICKY - vybrať a vymontovať odtial motory a celu výzbroj + stanovište vodiča a upraviť aj to ako priestor pre cestujucich = a je z toho vlečný voz.. ?
Reply on: Rudyke902 #12:
No jo, ale potom to už bude zase niečo iné a neschválené ani ako typ. ?
Reply on: Rudyke902 #12:
Nechápeš, že to nemá zásuvku mnohočlenného riadenia? Pozri sa na poslednú fotku v galérii, má tam upevnené stierače ?
Aky je rozdiel v motoroch na T3mod a variu? Oba su asynchronne takze aj technicky by mali byt podobne. Cisto teoreticky by mal byt opravitelny. Samozrejme, ak uz nie je vypytvana.
Reply on: 110mat110 #15:
Rozdiel je vo výkone, 50 kW T3 MOD a 90 kW Vario. Inak, by tam zásadné rozdiely nemali byť.
Reply on: 110mat110 #15:
Ja si myslím, že opraviteľný je, ak to ovšem nie je problém výzbroje, ale komu sa v tom chce hrabať. Predtým som tu čítal, že je problém aj s brzdami, a ešte inými drobnosťami.
Chcelo by to vedieť, aké náklady a za čo všetko stála jej bratislavská sestra 7304...
http://imhd.sk/ba/vozidlo/260/7304.html
Reply on: Jack37 #17:
Načo a za čo? Nikdy to nebolo dotiahnuté do solídnej prevádzkovej spoľahlivosti a ísť cestou blavákov už ani po tých rokoch nemá cenu. Je to prototyp a neúspešný prototyp, takých už bolo...?
Reply on: Tatranka #19:
Bratislavská 7304 skončila úplne rovnako. Už 3 roky nejazdí a vzhladom na to že sú v Bratislave ďalšie nové elektricky, 7304 uz nikdy nebude.