Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Irisbus PU09D2 Citelis 18M CNG 3301 – 3310 2009 2009 2020 – 2024 10
2. Irisbus PU09D2 Citelis 18M CNG 3311 – 3329 2010 2010 2021 – 2024 19
Total 2009 – 2010   29

Technical Data

Length 17900 mm
Width 2500 mm
Height 3371 mm
Height of floor 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. - 4. dvere)
Wheelbase 5355 mm (1. - 2. náprava)
6675 mm (2. - 3. náprava)
Doors 4
Number of seats 38 + 1 invalidný vozík
Number of standing places 116 / 109 (s invalidným vozíkom) (1. séria)
103 / 96 (s invalidným vozíkom) (2. séria)
Design load 154 / 147 + 1 invalidný vozík (1. séria)
141 / 134 + 1 invalidný vozík (2. séria)
Weight of unloaded vehicle 17780 kg
Gross vehicle weight 28000 kg
Engine Iveco Cursor 8 F2BE0642C CNG EEV, preplňovaný plynový radový šesťvalec (1. séria)
Iveco Cursor 8 F2BE0642D CNG EEV, preplňovaný plynový radový šesťvalec (2. séria)
Continuous power output 228 kW / 2100 rpm (Iveco Cursor 8 F2BE0642C CNG EEV)
243 kW / 2000 rpm (Iveco Cursor 8 F2BE0642D CNG EEV)
Piston displacement 7790 cm3 (Iveco Cursor 8 F2BE0642C CNG EEV)
7800 cm3 (Iveco Cursor 8 F2BE0642D CNG EEV)
Maximum torque 1100 Nm / 1080 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission VOITH D854.5, automatická 4-stupňová
Steering wheel ZF 5167
ZF 8098, integrovaný hydraulický posilňovač
Axles predná: RI 75 BUS, nezávislé zavesenie kolies
stredná: Iveco BDA 132, portálová, vlečená
zadná: Iveco BRA 132, portálová, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5

Photos

Vehicle catalogue

3301 3302 3303 3304 3305 3306 3307 3308 3309 3310

3311 3312 3313 3314 3315 3316 3317 3318 3319 3320 3321 3322 3323 3324 3325 3326 3327 3328 3329

Legend and statistics

3301withdrawn vehicle: 29 (100 %)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pri druhych dverach som si vsimol oranzove, akoby smerovky, no je to zvlastne, ze iba na strane dveri. Co je to zac ?
To je asi vystrazne svetlo ked sa vysuva plosina,nevsimol som si ale na fotkach nieco vidno.
Reply on: Alex06 #2:
Ano, je to na to, ale skúšal som to v 3327, a nefunguje to tam ?
MHDPrešov36

MHDPrešov36

To sú u vás až také poruchové, že jazdia iba 10 rokov?
Reply on: MHDPrešov36 #4:
*niektoré* a čo čakáš od Citelisu?
Reply on: MHDPrešov36 #4:
10? Je rok 2022 a Citelisy sú z rokov 2009 a 2010...
Jak to u vás je s vypraveností Citelisů, chápu, že když koukám dnes v sobotu, že žádný nejezdí když to jsou vozy pro dělené směny. Kolik jich jezdí v pracovní den ? Případně, prodal by je podnik dál ?
Reply on: JeffHardson #7:
Cez pracovne dni v sipcke, pojazdnych je zhruba 7 az 10 kusov. Odpredavaju sa len nepojazdne kusy na srotovisko
Včera na Facebooku som videl, že včera 4tý CNG autobus horel
Reply on: Dispatcher2 #9:
#3324
Reply on: MHDPrešov36 #4:
10? Citelisy jazdia už tak 13-14 rokov
Ahojte neviete čo bude s 3315,3326 a 3310? Ako viem podľa zistených info 3310 stojí na prevodovku, 3326 a 3315 na motor. Ak by sa motor vybral s 3311 ktorý už jazdiť nebude a tak isto aj 3312 ktorý na prevodovku odišiel mohol by sa vrátiť 3326 a 3315 . Myslite si že sa tak udeje? A aký osud čaká 3310? Uvidíme ho ešte?
Reply on: dopravak19 #12:
Má zmysel to robiť pri vozidlách, ktoré sú už na hranici svojej životnosti?
Reply on: Dispecer #13:
Rozumiem vám no 3310 nemá až tolko nabehane keďže viac stal ako jazdil. Je síce pravda že sú to šroty no dpmk potrebuje každý klbak ako sol. Keďže nové autobusy neprichadzaju . Presne tak ako mali prist tie elektricky jak má Bratislava značky Škoda no pán primátor nepodpísal papiere. Ešte budúci rok sa chystá GO niektorých KTeciek vraj aj návrat T6 v zime ďalšej takže si myslím že nové vozy tak skoro nepridu
Reply on: dopravak19 #14:
Budúci rok by citelisom trebalo nové plynové bomby a do vozov čo majú 15 (resp 14) rokov sa to neoplatí...
18.10. odvoz 3326 a 3320 do kovošrotu v Turni n. B.