Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Karosa C 734.00 6001 – 6003 1982 1982 (?) 3
2. Karosa C 734.00 6004 1983 1983 (?) 1
3. Karosa C 734.20 6005 – 6007 1986 1986 (?) 3
4. Karosa C 734.20 6008 – 6017 1987 1987 (?) – 2004 10
5. Karosa C 734.20 6018 – 6027 1987 1987 (?) 10
6. Karosa C 734.20 6028 – 6038 1987 1987 (?) – 2008 11
7. Karosa C 734.40 6039 1989 1989 2003 1
8. Karosa C 734.40 6040 1989 1990 2004 1
9. Karosa C 734.40 6041 – 6045 1990 1990 2002 – 2009 5
Total 1982 – 1990   45

Technical Data

Length 11055 mm
Width 2500 mm
Height 3165 mm
Doors 2
Number of seats 45 + 1
Number of standing places 27
Design load 72 + 1
Weight of unloaded vehicle 9600 kg
Gross vehicle weight 15440 kg
Engine LIAZ ML 635, naftový, vodou chladený nepreplňovaný 6-valec s priamym vstrekovaním (C 734.00)

LIAZ ML 636 N (EURO 0), naftový, vodou chladený preplňovaný 6-valec s priamym vstrekovaním (734.20, 734.40)
Continuous power output 148,5 kW / 2100 rpm (ML 635)
155,4 kW / 2000 rpm (ML 636 N)
Piston displacement 11940 cm3
Maximum speed 100 km/h
Transmission Praga 5P 80, mechanická synchronizovaná, 5-stupňová
Axles predná: LIAZ 442, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: RÁBA A 018/118.40, tuhá s dvojstupňovou redukciou, hnacia (734.00)
zadná: RÁBA A 007.21, tuhá, jednostupňová, hnacia (734.20)
zadná: RÁBA A 009, tuhá, jednostupňová, hnacia (734.40)
Tyres 11 x 22,5"

Photos

Vehicle catalogue

6001 6002 6003

6004

6005 6006 6007

6008 6009 6010 6011 6012 6013 6014 6015 6016 6017

6018 6019 6020 6021 6022 6023 6024 6025 6026 6027

6028 6029 6030 6031 6032 6033 6034 6035 6036 6037 6038

6039

6040

6041 6042 6043 6044 6045

Legend and statistics

6001withdrawn vehicle: 45 (100 %)
6030work vehicle: 5 (11.1 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nieje pravda že všetky autobusy Karosa C 734 boli do Košic dodané v modro-bielom farebnom prevedení. Začiatkom roka 1987 Vyprodukovala Karosa dve velké serie autobusov typu C 734 20 v odlišnom farebnom prevedení z dôvodu oneskorenej dodavky potrebného množstva modrej farby z n.p. Chemolak. Vo februári 1987 boli autobusy Karosa C 734 20 produkovane v žlto-bielom farebnom prevedení rovnakého odtieňu ako na LC 735 20. autobusy z tejto série boli hojne rozšírené v d.z. CSAD po celej republike mimo iné aj v Košiciach a Prešove.Dve takéto Karosy mali v držaní aj Inžinierské stavby Košice. V marci 1987 boli autobusy C 734 20 produkované v červeno-bielom farebnom prevedení. Aj tieto autobusy boli hojne rozšírené, prevadzkované napr. v CSAD Prešov,CSAD Nitra alebo DP Ustí n. Labem. Práve z tejto série pochadzali Karosy C 734 20 DPMK ev.č 6028-6038. Všetky ostatné C 734 boli dodané v modro-bielom farebnom prevedení a do červeno-bieleho farebného prevedenia boli lakované až pri GO. Ešte jedna informácia. V roku 1994 som pracoval v Košiciach a pri požiarnej zbrojnici oproti železničnom učilišti pravidelne parkovala Karosa C 734 20 ex DPMK ev.č 6014. Na bočniciach vozu boli pozostatky nápisu BUFET- DPMK.
Táto fotografia zachytáva autobus Karosa C 734 20 zo série vozidiel ev.č 6028-6038 v pôvodnom laku od výroby.
https://imhd.sk/ke/galeria-media/193/karosa-c-734/74945/6034-Garaz-Hornadska?&ref=ke%2Fgaleria%2F193%2FKarosa-C-734
Reply on: Dandyzat #1:
Nesedí mi tam akurát 6029. Ten si pamätám okolo r. 1996 určite modro-biely. To ho potom museli prelakovať v DPMK z červenej do modrej, čo by bol asi ojedinelý prípad. Ale zase ani by som sa nečudoval, jeden čas nebola farba, tak jazdili vozy bez horného farebného pásu, jedna C 734 bola tuším aj bordovo-biela. Čo mali, to dali... Ja si ešte pamätám bufet 6013 na Staničnom námestí.